شناسهٔ خبر: 36486577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان :

اجرای طرح سهمیه بندی سوخت بنزین نرخ دولتی در حوزه حمل و نقل عمومی شهری

با توجه به اجرای طرح سهمیه بندی سوخت بنزین نرخ دولتی در حوزه حمل و نقل عمومی شهری بنزین سوز، در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

اجرای طرح سهمیه بندی سوخت بنزین نرخ دولتی در حوزه حمل و نقل عمومی شهری بنزین سوزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: با توجه به اجرای طرح سهمیه بندی سوخت بنزین، در گام نخست، سهمیه مناسب برای تمامی ناوگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی شهری بنزین سوز با نرخ دولتی در نظر گرفته شده است.
حجت الله غلامی افزود:خودروهای وانت بار و موتور سیکلت با راه اندازی سامانه پیمایش عملکرد آنها مشخص و سوخت تعلق خواهد گرفت.
وی گفت: مقرر شد  ناوگان آژانس شهری اصفهانبا  150 هزار خودرو 200 لیتر برای یگانه سوزها و 120لیتر برای دوگانه سوزها در نظر گرفته شود.

غلامی افزود:  سهمیه تاکسی های بین شهری  هم  750 لیتر ماهانه برای ناوگان بنزینی و 450لیتر برای دوگانه سوزها در نظر گرفته شده که این بخش شامل 41 هزار خودرو است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: در بخش سرویس مدارس قرار شد با ثبت نام در سامانه سپند تا سقف 120لیتر برای سواری تک سوز و 80 لیتر برای سواری دو گانه سوز در نظر گرفته شده است.
غلامی افزود: برای تاکسی های ون هم 600لیتر در ماه افزایش پیدا کرد که این بخش شامل 14 هزار خودرو است.
وی گفت: در بخش تاکسی های اینترنتی که در شهر فعال هستندسهیمه تاکسی های دوگانه سوز به 250لیتر افزایش می یابد که 300 هزار خودرو مشمول این میزان هستند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان درباره شرکتهای ارائه دهنده خدمات هوشمند جابجایی مسافر که دارای مجوز از وزارت صمت و شهرداری ها هستنداگر در هر ماه بیش از 200کیلومتر پیمایش سفر داشته باشند افزون بر 60 لیتر سهمیه شخصی،سقف سهمیه هر خودرو یگانه سوز 300لیتر و دوگانه سوز 180 لیتر خواهد بود که به ازای هر 100 کیلومتر 5 لیتر افزایش سهمیه سوخت خواهند داشت.
غلامی افزود:همه ناوگان حمل و نقل عمومی و مترو آماده خدمات رسانی به مردم هستند و 100 دستگاه اتوبوس هم به ناوگان اتوبوسرانی افزوده شد.

نظر شما