شناسهٔ خبر: 36484612 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

افزایش نرخ کرایه تاکسی نداریم

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور: با توجه به اینکه در حوزه تاکسیرانی سهمیه مناسب برای رانندگان تاکسی درنظر گرفته شده قاعدتا ما افزایش نرخ کرایه تاکسی در کشور نخواهیم داشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

مرتضی ضامنی در برنامه پیگیری شبکه خبر گفت: درصورتیکه به این نتیجه برسیم که سهمیه بنزین درنظر گرفته شده کافی نباشد، رایزنی های لازم را برای افزایش سهمیه انجام خواهیم داد. سیاست ها بر این است تا افزایش قیمت نداشته باشیم

او درباره نظارت بر تاکسی های اینترنتی گفت: برای تاکسی های اینترنتی هم سهیه لازم برای ناوگان متناسب با پیمایشی که انجام می دهند درنظر گرفته شده است و وزارت کشور بر آن نظارت داردند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: جلسات متعددی در حوزه تاکسیرانی صورت گرفته است و بنابراین افزایش نرخ کرایه تاکسی در کشور نخواهیم داشت.

مردم در صورت مشاهده تخلف به سازمان تاکسیرانی شهرداری ها مراجعه کرده و یا در پرتال سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهری شکایت های خود را ثبت کنند.

<div id="video-display-embed-code_249757" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/744832/249757?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما