شناسهٔ خبر: 36478864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هفته هفدهم فوتسال| مدعیان قهرمانی در اصفهان؛ بازی سرنوشت‌ساز هایپر با سن‌ایچ

در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال تیم‌های اصفهانی گیتی‌پسند و هایپر به ترتیب به مصاف سوهان محمد‌سیما قم و سن‌ایچ ساوه می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر فوتسال روز یک‌شنبه 26 آبان ماه با برگزاری 7 دیدار به صورت همزمان وارد هفته هفدهم می‌شود که تیم‌های اصفهانی هایپر شاهین‌شهر و گیتی‌پسند به ترتیب باید به مصاف رقبای خود یعنی سن‌ایچ ساوه و سوهان محمد‌سیما قم بروند.

مصاف مدعیان قهرمانی در سالن پیروزی اصفهان

گیتی‌پسند روز یک‌شنبه و از ساعت 17 در اصفهان میزبان سوهان محمد‌سیما قم خواهد بود؛ شاگردان حمید بی‌غم که هفته گذشته در بندرعباس به پیروزی دست پیدا کردند، همچنان در تعقیب مس سونگون صدرنشین هستند.

سرخ‌پوشان اصفهانی هفته گذشته با نتیجه 5 بر 2 مقابل آذرخش بندرعباس به پیروزی رسیدند؛ سوهان محمد‌سیما قم نیز میزبان شاهین کرمانشاه بود و با نتیجه 7 بر 2 به پیروزی دست پیدا کرد.

گیتی‌پسند با 9 برد، 5 مساوی و تنها 2 شکست و کسب 32 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است؛ سوهان محمد‌سیما نیز 8 پیروزی کسب کرده، در 4 بازی به تساوی رسیده و 4 شکست نیز متحمل شده و با 28 امتیاز در رده چهارم حضور دارد.

فرصت طلایی هایپر برای حضور در پلی‌آف

هایپر شاهین‌شهر دیگر نماینده استان اصفهان در لیگ برتر فوتسال در روز یک‌شنبه و از ساعت 17 در ساوه مهمان سن‌ایچ است؛ شاگردان مهدی مصطفوی اگر به دنبال حضور در مرحله پلی‌آف و قرار گرفتن در بین 8 تیم نهایی را دارند، باید در این دیدار به پیروزی دست پیدا کنند.

هایپر هفته گذشته میزبان ستارگان ورامین بود و با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد، سن‌ایچ ساوه هم که مهمان مس سونگون بود کاری از پیش نبرد و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

هایپر در 16 بازی قبلی خود تنها 4 پیروزی کسب کرده و 5 تساوی و 7 شکست در کارنامه دارد و با 17 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته است؛ سن‌ایچ ساوه نیز 7 برد، 2 مساوی و 7 باخت و کسب 23 امتیاز در رده هشتم حضور دارد.

به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

یک‌شنبه 26 آبان ماه

شهروند ساری - ارژن شیراز

فرش‌آرا - مس سونگون

شاهین کرمانشاه - مقاومت البرز

سن‌ایچ ساوه - هایپرشهر شاهین‌شهر

گیتی‌پسند‌ - سوهان محمدسیما قم

ستارگان ورامین - حفاری اهواز

اهورا بهبهان - آذرخش بندرعباس

انتهای پیام/63090/م30/

نظر شما