شناسهٔ خبر: 36424204 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به صدا درآمدن آژیر خطر در فلسطین اشغالی

ادامه پاسخ کوبنده مقاومت و وحشت صهیونیست‌ها

رسانه های صهیونیستی اذعان کردند از روز گذشته تاکنون بیش از 300 فروند موشک از نوار غزه شلیک شده است شبکه تلویزیونی العالم به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد گردان های قدس, شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین, تل آویو و شهرک های صهیونیست نشین نزدیک به قدس اشغالی را با مجموعه ای از موشک های "بُراق" هدف قرار داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین ، حملات موشکی مقاومت فلسطینی از نوار غزه به فلسطین اشغالی در پاسخ به جنایات روز گذشته صهیونیست های غاصب امروز هم ادامه یافت.

رسانه های صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در منطقه ”کرم شالوم“  ،  منطقه النقب در جنوب فلسطین اشغالی ، شهرک های نزدیک نوار غزه و بسیاری دیگر از مناطق صهیونیست نشین خبر دادند.

گزارش اختصاصی سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4167592"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2570680/4167592?width=340&height=240"></script></div>

احمد المغاری برادر یکی از شهدای فلسطینی
فوزی برهوم از مسئولان حماس

زخمی شدن دو صهیونیست در حمله موشکی مقاومت به جنوب تل آویو
شبکه تلویزیونی العالم به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد گردان های قدس, شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین, تل آویو و شهرک های صهیونیست نشین نزدیک به قدس اشغالی را با مجموعه ای از موشک های "بُراق" هدف قرار داد.

شبکه تلویزیونی المسیره نيز به نقل از منابع عبری اعلام کرد در حمله موشکی گروه های مقاومت فلسطین به منطقه "غان یفنی" در جنوب تل آویو دو صهیونیست زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی الحدث نيز گزارش داد گردان های قدس, شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین, مسئولیت حمله موشکی به شهرهای تل آیو, قدس اشغالی, الخضیره, اسدود, عسقلان و نتیفوت را به عهده گرفت و اعلام کرد این حملات, پاسخ به ترور ابوالعطاء و همسر او است.

ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتری خود حملات موشکی گردان های قدس به شهرهایی در جنوب و مرکز فلسطین اشغالی را تأیید کرد.

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه
شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود از حملات جدید جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.
 
شهادت شش نفر از جمله سه کودک در دیرالبلح
شبکه تلویزیونی المنار از ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد. در حمله این رژیم به یک منزل مسکونی در دیرالبلح شش نفر از جمله سه کودک به شهادت رسیدند. در این حمله دوازده نفر هم زخمی شدند.
 
زياد النخاله مقاومت امروز از هر زمان دیگری قویتر است

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه مقاومت امروز از هر زمان دیگری قویتر است و قادر است مدت زمانی طولانی جنگ با دشمن را مدیریت کند، تأکید کرد: تا آخرین روز زندگی به مقابله با رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد.

مصاحبه زياد النخاله با شبکه الميادين

حملات موشکی گردان های قدس به تل آویو و قدس اشغالی
به گزارش شبکه تلویزیونی الحدث, گردان های قدس, شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین, اعلام کرد شهرهای تل آویو و قدس اشغالی را با مجموعه ای از موشک ها هدف قرار داده است.
                               تصویری از اصابت موشک های فلسطینی به شهرک صهیونیست نشین عسقلان
                                                                   
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4169692"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2570680/4169692?width=350&height=250"></script></div>
شلیک همزمان 78 موشک مقاومت به شهرها و شهرک های صهیونیست نشین
به گزراش شبکه تلویزیونی المنار, رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند حملات موشکی اخیر گروه های مقاومت به شهرها و شهرک های صهیونیست نشین, شامل شلیک 78 موشک در آنِ واحد بوده است.
                                              شلیک همزمان 78 موشک مقاومت به شهرها و شهرک های صهیونیست نشین                         
                                                         
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4169691"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2570680/4169691?width=350&height=250"></script></div>
 
شمار شهدای فسطینی به 32 نفر رسید
خبرگزاری فرانسه به نقل از مقامات فلسطینی از شهادت 32 فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی از روز سه شنبه خبر داد.
تلویزیون العربیه از ۲۰ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه دربامداد پنجشنبه خبر داد.
در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه دیر البلح در مرکز نوار غزه چهار تن دیگر شهید شدند.
شبکه تلویزیونی المنار در خبری فوری از ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد. در حمله این رژیم به یک منزل مسکونی در دیرالبلح شش نفر از جمله سه کودک به شهادت رسیدند. در این حمله دوازده نفر هم زخمی شدند.
به گفته منابع دولتی در فلسطین در حملات بامدادپنجشنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه, شش عضو یک خانواده فلسطینی شهید شدند.
حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی به شرق رفح
شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود از حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی به شرق رفح در جنوب نوار غزه خبر داد.
 
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به زمین های کشاورزی در مرکز نوار غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی یک قطعه زمین کشاورزی را در شمال ورودی اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه هدف قرار دادند.
 تداوم پرواز جنگنده های جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز نوار غزه 
نفوذ نیروهای مقاومت به یکی از شهرک های صهیونیستی 
شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد، رسانه های دشمن صهیونیستی از عملیات نفوذ (نیروهای مقاومت) در شهرک صهیونیستی العین خبر دادند و ارتش رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان خواسته است از منازل خود خارج نشود.
 
بسته ماندن مدارس در سرزمین های اشغالی تا شعاع 40 کیلومتری نوار غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از جبهه داخلی رژیم صهیونیستی, مدارس در سرزمین های اشغالی تا فاصله 40 کیلومتری مرزهای نوار غزه همچنان بسته خواهد بود
 
تخلیه 30 درصد خانه های شهرک های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین, رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند 30 درصد از ساکنان شهرک های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه خانه های خود را ترک کرده اند.
مصر از گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی درخواست برقراری آتش بس فوری کرد
 
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه
شبکه الجزیره از حمله هوایی اسرائیل به یکی از مواضع مقاومت فلسطینی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه خبر داد.
 
سفر زیاد النخاله به قاهره 
به گزارش شبکه تلویزیونی العربیه به نقل از رسانه های فلسطینی, زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین چهارشنبه شب برای بحث و بررسی پیرامون تازه ترین تحولات نوار غزه به قاهره سفر کرد.
 
حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یکی از مقرهای مقاومت در خان یونس
به گزارش خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین, انفجارهای چهارشنبه شب در خان یونس در جنوب نوار غزه ناشی از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به یکی از مقرهای مقاومت در این شهر بوده است.
 
گردانهای قدس:​ نتانیاهو تصاویر پایگاههای نظامی مورد هدف گرفته را منتشر کند
شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد، سخنگوی رسمی گردانهای قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین نتانیاهو و تیم او را به چالش طلبید و از او خواست اسامی و تصاویر پایگاههای نظامی که مورد اصابت موشکهای مقاومت قرار گرفته است منتشر کند.
 
حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین "نتیفوت"
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین, دو گروه مقاومت فلسطینی گردان های المقاومه الوطنیه (مقاومت ملی) و گردان های عبدالقادر الحسینی شهرک صهیونیست نشین "نتیفوت" را با موشک های گراد هدف قرار دادند.

شلیک 300 موشک مقاومت از دیروز 

رسانه های صهیونیستی اذعان کردند از روز گذشته تاکنون بیش از 300 فروند موشک از نوار غزه شلیک شده است.

منابع فلسطینی نیز اعلام کردند مقاومت با شلیک چند فروند خمپاره ، تعدادی از خودروهای زرهی رژیم اشغالگر را در منطقه گذرگاه بیت حانون در شمال نوار غزه هدف حمله قرار داد.

شلیک 20 فروند موشک گراد به عسقلان

شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد ؛ گردان های قدس و مجاهدین فلسطین اعلام کردند با شلیک 20 فروند موشک گراد، شهر عسقلان در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

المنار همچنین به نقل از اتاق مشترک گروههای مقاومت فلسطین اعلام کرد مقاومت درسی به دشمن خواهد داد که هرگز آن را فراموش نخواهد کرد.

درماندگی سامانه گنبد آهنین برای مقابله با موشک های مقاومت

یک پایگاه عربی تصاویری مستند از تلاش سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی برای سرنگون کردن یک فروند موشک مقاومت فلسطینی منتشر کرد.
تارنمای عربی 21 نوشت : با تشدید تجاوزات رژیم اشغالگر اسرائیل به منطقه محاصره شده غزه ‏، دوربین عربی 21 توانست لحظه ای نادر از تلاش این ارتش را برای دفع موشک های مقاومت فلسطین ثبت کند.
این تصاویر نشان می دهد سامانه موشکی گنبد آهنین اسرائیل چگونه با شلیک چندین فروند موشک تلاش می کند تنها یک فروند موشکی را که از غزه شلیک شده است‏ ، دفع کند اما به نتیجه نمی رسد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4166080"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2570680/4166080?width=340&height=240"></script></div>

تعطیلی مدارس و لغو حرکت قطارها در فلسطین اشغالی

رسانه های صهیونیستی از تعطیلی مدارس در مناطق اطراف قدس اشغالی و شهرک های نزدیک نوار غزه و همچنین و لغو حرکت قطارها بین دو ایستگاه عسقلان و بئر السبع پس از شلیک موشک های مقاومت خبر دادند. مقاومت فلسطین همچنین گذرگاه کرم ابو سالم را در شرق رفح هدف قرار داد.

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند روز گذشته 41 مصدوم به بیمارستان برزیلای در شهر عسقلان منتقل شدند که 18 نفر از آنها دچار وحشت شده بودند.

حمایت گروه های فلسطینی در کرانه باختری از مقاومت

شبکه تلویزیونی العالم با اشاره به تجمع رهبران همه گروه های فلسطینی در کرانه باختری در حمایت از مقاومت غزه ، افزود: کارشناسان رژیم صهیونیستی اذعان کردند که گنبد آهنین یارای مقابله با موشک های مقاومت ندارد.
کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی گفتند مرحله نخست شلیک موشک های گردان های قدس وابسته به جنبش جهاد اسلامی، ناتوانی گنبد آهنین را در مقابله با این موشک ها ثابت کرد.
در همین حال، ده ها تن از فلسطینیان برای حمایت و پشتیبانی از مقاومت در نوار غزه ، در کرانه باختری تجمع کردند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4167061"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2570680/4167061?width=340&height=240"></script></div>

فارس الصرفندی خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد : تجاوزگری اسرائیل و حمله به مقاومت فلسطین، در رام الله و شهرهای کرانه باختری بازتاب داشت. به طوری که رهبران فلسطینی همه گروه های ملی، برای حمایت از غزه مقاوم و در پشتیبانی از ملت فلسطین در غزه، تجمع کردند.
عصام بکر دبیر کل گروه های ملی و اسلامی گفت: «تا وقتی که تجاوزگری ادامه یابد، برای مقابله با تجاوزگری، معامله قرن و قانون به اصطلاح قومیت یهودی ، کرانه باختری با نوار غزه، قدس، مناطق 1948 و همه ملت فلسطین در هر جایی که حضور داشته باشند، متحد خواهد بود.»
خبرنگار این شبکه افزود: درگیری ها آغاز شد و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد دولت وی به دنبال میانجی گری مصر است.
حلمی الاعرج عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک گفت: « تاکید می کنیم که مقاومت می تواند به رژیم صهیونیستی آسیب وارد کند و ملت فلسطین سر تسلیم فرود نخواهد آورد و عزم و اراده این ملت در برابر این تجاوزگری، خدشه دار نخواهد شد.»
خبرنگار این شبکه افزود: نبرد گسترده در غزه، کرانه باختری یا حتی در جنوب لبنان به تدریج در حال شکل گیری است.

خون را با خون پاسخ خواهیم داد

سخنگوی گردان های صلاح الدین در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین گفت : پاسخ خونریزی ها را با ریختن خون و پاسخ حملات را با حملات می دهیم. هر قدر که دشمن به ریختن خون ما مبادرت کند ، پرونده اش سنگین تر می شود.
وی افزود نبرد هنوز در مرحله آغازین است و اجازه نخواهیم داد بنیامین نتانیاهو با ریختن خون ملت ما، به پیروزی دست یابد.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد ؛ گردان های شهید ابوعلی مصطفی شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین از حمله به پایگاه نظامی ناحل العوز خبر داد و اعلام کرد در این حمله توپخانه ای یک دستگاه  خودرو نظامی نظامیان رژیم صهیونیستی آتش گرفت.

رژیم صهیونیستی خسارات و تلفات خود را سانسور می کند

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد ؛ گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد در ادامه پاسخ به اقدام اشغالگران در ترور شهید بهاء ابوالعطا، شهرک های نزدیک نوار غزه و دیگر شهرهای واقع در فلسطین اشغالی را با موشک های دقیق هدف قرار داد و اسرائیل مانند همیشه، خسارت ها و تلفات خود را سانسور می کند. پاسخ ما ادامه دارد و حساب ما با دشمن برای پاسخ به این جنایت، هنوز باز است.

گردانهای القدس همچنین از حمله موشکی به قدس، الخضیره، تل آویو، اسدود، عسقلان، نتیفوت و شهرک های نزدیک نوار غزه خبر داد. 

شبکه تلویزیونی القدس به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرد دو شهرک نشین صهیونیست بر اثر اصابت موشکهای گردانهای قدس به شهرک صهیونیست نشین عسقلان زخمی شدند.

مصعب البریم سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین گفت : چند ساعت آینده در ارتباط با پاسخ گردانهای قدس شاخه نظامی این جنبش به عملیات ترور بهاء ابوالعطا تعیین کننده خواهد بود.
البریم افزود: تصمیم گیری درباره پایان این نبرد در دست مقاومت یعنی گردانهای قدس و جنبش جهاد اسلامی است.

مشارکت همه گروه های مقاومت فلسطینی برابر رژیم صهیونیستی

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد ؛ مصعب البریم سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت همه شاخه های نظامی وابسته به گروه های مقاومت فلسطینی در درگیری ها با رژیم صهیونیستی مشارکت دارند.

درحال حاضر اولویت ، پاسخ به جنایات صهیونیست هاست
اسامه حمدان از مسئولان جنبش حماس تاکید کرد اولویت گروه های مقاومت فلسطینی پاسخ به جنایت های رژیم صهیونیستی است. 
اسامه حمدان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین گفت اولویت فعلی ، پاسخ به جنایت های صهیونیست هاست و فعلا فقط به دنبال پاسخ به این جنایت است. رژیم صهیونیستی باید تاوان این جنایت خود را پس بدهد. 
وی تصریح کرد ما از خود و فرماندهان مان دفاع خواهیم کرد. اگر دشمن تصور می کند می تواند با هدف قرار دادن یکی از فرماندهان جهاد اسلامی به دیگر گروه های مبارز فلسطینی بگوید که نباید کاری صورت دهند، در توهم است. برای ما هر کدام از فرماندهان جهاد اسلامی مانند یکی از فرماندهان حماس و گردانهای القسام است. هر نوع تجاوزگری علیه هر یک از مبارزان فلسطینی، تعرض به همه ملت فلسطین است و همه با هم در چارچوب اتاق عملیات مشترک بر اساس سازوکار مناسب به آن پاسخ خواهیم داد. 
حمدان افزود: مقاومت فلسطین متحدانی در منطقه دارد که می تواند به آنها تکیه کند. 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4166556"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2570680/4166556?width=340&height=240"></script></div>

هشدار حماس به رژیم صهیونیستی

در پی ادامه حملات رژیم صهیونیستی به مناطق غزه ، حماس اعلام کرد با این رژیم وارد جنگ خواهد شد .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از غزه ، منابع مطلع در غزه فاش کردند گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس ، به طرف مصری به عنوان میانجی میان حماس و اسراییل اطلاع داده است که اگر اسراییل حملات خود به غزه را متوقف نکند ، در ساعات آینده حملات خود ضد اهداف صهیونیستی را آغاز خواهد کرد.

تصمیم رژیم صهیونیستی برای ترور دبیر کل جنبش جهاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از غزه ، منابع صهیونیستی نزدیک به کابینه این رژیم فاش کردند زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی هدف بعدی ترورهای این رژیم خواهد بود.

حملات رژیم صهیونیستی به زمین های کشاورزی و مناطق مسکونی

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد ؛ برخی منابع فلسطینی اعلام کردند جنگنده های رژیم اشغالگر برخی مناطق مسکونی و زمین های کشاورزی را در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه هدف قرار دادند که در این حملات یک نفر شیهد شد و دو نفر دیگر زخمی شدند. 

شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد ؛ نظامیان اشغالگر مواضع گروه های مقاومت را در غرب شهر خان یونس و نیز در منطقه القراره در جنوب نوار غزه هدف حمله قرار دادند. همچنین در حمله هوایی اسرائیل به شهروندان فلسطینی در شرق شهر خان یونس دو نفر شهید و چند نفر زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست همچنین خانه یکی از فرماندهان گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی را در شرق شهر رفح، هدف قرار دادند.

حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه و شهادت فلسطینیان

جنگنده های رژیم صهیونیستی در ادامه حملات خود به نوار غزه شماری از جوان فلسطینی را در شرق غزه هدف قرار داد. حساب کاربری خبرگزاری یونیوز در توئیتر نوشت : جنگنده های اسرائیلی شماری از جوانان را در اطراف مسجد علی ابن ابی طالب (علیه السلام) در محله الزیتون در شرق شهر غزه هدف قرار داد. در این حملات علاء جبر شتیوی جوان 32 ساله فلسطینی  به شهادت رسید.

برخی رسانه های فلسطینی نیز اعلام کردند در حمله رژیم صهیونیستی به شرق منطقه الشجاعیه در غزه پنچ تن از شهروندان به شهادت رسیدند.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز اعلام کرد در حمله نظامیان رژیم اشغالگر به محله التفاح در نوار غزه سه تن از یک خانواده به شهادت رسیدند.

138 شهید و زخمی نتیجه دور جدید حملات صهیونیست ها 

شمار شهدای فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از روز گذشته تاکنون به 23 نفر افزایش یافته است.
پایگاه اینترنتی مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد ؛ در حملات امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه 13 شهروند فلسطینی شهید و 70 نفر دیگر زخمی شدند. در حملات دیروز رژیم صهیونیستی به نوارغزه نیز 10 شهروند فلسطینی شهید و 45 نفر دیگر زخمی شدند.

تصاویری از حملات صهیونیست ها به نوار غزه 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4166440"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2570680/4166440?width=340&height=240"></script></div>
 
حملات قایق های جنگی رژیم صهیونیستی به نوار غزه
شبکه تلویزیونی المیادین گزار ش داد ؛ قایق های جنگی اسرائیل به طرف ساحل شمالی نوار غزه در منطقه السودانیه تیراندازی کردند.
 
اصرار نتانیاهو بر سیاست جنگ افروزی خود
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد ؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت ضربه زدن به جنبش جهاد اسلامی ادامه پیدا خواهد کرد و اگر تصور می کنند شلیک موشک ها اراده ما را تضعیف خواهد کرد ، اشتباه می کنند.
وی همچنین گفت جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه باید حملات راکتی را متوقف کند در غیر اینصورت با ضربه های بیشتری مواجه خواهد شد.
نتانیاهو در نشست کابینه خود تصریح کرد " آنها باید انتخاب کنند : خاتمه دادن به این حملات یا رویارویی با ضربات بیشتر".
 

شبکه تلویزیونی المسیره نيز به نقل از منابع عبری اعلام کرد در حمله موشکی گروه های مقاومت فلسطین به منطقه "غان یفنی" در جنوب تل آویو دو صهیونیست زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی الحدث نيز گزارش داد گردان های قدس, شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین, مسئولیت حمله موشکی به شهرهای تل آیو, قدس اشغالی, الخضیره, اسدود, عسقلان و نتیفوت را به عهده گرفت و اعلام کرد این حملات, پاسخ به ترور ابوالعطاء و همسر او است.

ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتری خود حملات موشکی گردان های قدس به شهرهایی در جنوب و مرکز فلسطین اشغالی را تأیید کرد.

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه
شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود از حملات جدید جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.
 
شهادت شش نفر از جمله سه کودک در دیرالبلح
شبکه تلویزیونی المنار از ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد. در حمله این رژیم به یک منزل مسکونی در دیرالبلح شش نفر از جمله سه کودک به شهادت رسیدند. در این حمله دوازده نفر هم زخمی شدند.
 
زياد النخاله مقاومت امروز از هر زمان دیگری قویتر است

نظر شما