شناسهٔ خبر: 36414871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عرضه ۳ هزار و ۵۸۰ عنوان کتاب در نوزدهمین نمایشگاه کتاب یاسوج

خبرگزاری صداوسیما

در نوزدهمین نمایشگاه کتاب یاسوج بیش از ۳ هزار و ۵۸۰ عنوان کتاب در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .

صاحب‌خبر -
یاسوج میزبان علاقمندان به یار مهربانبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت: نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان در نیمه دوم آبان ماه با حضور بیش از ۲۱۰ ناشر معتبر و شاخص کشوری در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برپا شد و تا 23 آبان پذیرای علاقه مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.
آقای خردمند افزود: همچنین دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان در این نمایشگاه آغاز به کار کردند.
وی اضافه کرد: برنامه های جانبی از جمله برگزاری کارگاه های آموزشی، رونمایی کتاب و نقد کتاب در حاشیه این نمایشگاه اجرا می شود.
خردمند بیان کرد: نمایشگاه کتاب رویداد فرهنگی مهمی است و در سالیان اخیر نیز در یاسوج با استقبال خوبی از سوی ناشران و مردم همراه بوده است.
وی با اشاره به گران شدن کاغذ و کتاب ادامه داد: تاثیر مشکلات اقتصادی بر میزان مطالعه کتاب و کتاب خوانی مشکلی است که اگر به آن توجه نشود معضل کاهش فرهنگ کتاب خوانی جدی تر خواهد شد.
گفتنی است در این نمایشگاه بیش از ۳ هزار و ۵۸۰ عنوان کتاب در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است و همچنین برای نخستین بار ۱۲ غرفه رسانه ای شامل خبرگزاری ها، مطبوعات و روزنامه های محلی و کشوری و پایگاه های خبری در این نمایشگاه دایر شد.
<div id="video-display-embed-code_4164295"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2570287/4164295?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما