شناسهٔ خبر: 36373628 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

ایران سانترفیوژ تولید امنیت منطقه و جهان است

نائب رئیس اتحادیه شیعیان آفریقا با اشاره به اینکه امنیت عراق و لبنان و سوریه به دست ایران ایجاد شده است گفت: ایران سانترفیوژ تولید امنیت منطقه و جهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛  عبدالله بلم در شب ولادت پیامبر اکرم و به مناسبت آغاز هفته وحدت در مسجد الله کوی بیمه طی سخنانی با اشاره به اینکه ایران با وجود مشکلاتی که وجود دارد اما غرق نعمت است اظهار داشت: کشور بورکینافاسو از ایران بسیار کوچکتر است و زبان رسمی اش فرانسه است و کشور به دست فرانسویان اداره می شود و در مقایسه با ایران شرایط و مشکلات زیادی دارند.

بلم در ادامه با بیان اینکه ایران رهبری دارد و انقلاب دارای ستون است گفت: در کشور ما زمان انتخابات کشور فلج می شود و همه چیز به آشفتگی و خرابی می رسد.

وی با بیان اینکه  غربی ها احساسات عجیبی به مردم برخی کشورها از جمله ایران برای قیام می دهند گفت: در کشور ما اگر قرار بر قیام باشد باید برای فقر و گرسنگی قیام می کردند ولی غربی هایی که نسخه قیام برای ایران و مردمش می پیجند به مردم کشور ما فرمان قیام نمی دهند چون از کشور ما استفاده می کنند و روسا را خودشان جابه جا می کنند تا بهتر امتیاز بگیرند.

نائب رئیس اتحادیه شیعیان آفریقا در ادامه بیان داشت: مردم در کشور بورکینافاسو فکرشان تغییر روسا است اما به پیشرفت و آموزش و حوزه های دینی و ارتقا زندگی مردم فکر نمی کنند اما مردم ایران از این موضوع عبور کرده اند و به پیشرفت فکر می کنند و تفاوت بزرگ کشور ما با ایران در این موضوع است.

بلم با تاکید بر اینکه ایران سانترفیوژ تولید امنیت منطقه و جهان است اظهار داشت: خوب باید بدانیم که به طور واقع بینانه امنیت عراق و لبنان و سوریه به دست ایران گره خورده است و این کشور توانسته امنیت برای خود و دیگران تولید کند.

وی با بیان اینکه غربی ها با چادر و روسری زنان ایران نمی جنگند بلکه با کسانی در جنگ هستند که زیر چادر و روسری قرار دارند گفت: غربی ها می دانند که بانوان شهید پرور هستند و شیرانی را تربیت می کنند که به دفاع می پردازند و می خواهند با تغییر زنان خانواده ها را به تبع آن، کشور را تخریب کنند چرا که ستون و پایه اساس هر چیزی زنان هستند.

نائب رئیس اتحادیه شیعیان آفریقا عنوان داشت: خوش به حالتان که غیرت دینی و مذهبی دارید و باید از پدرانتان برای ایستادگی پدرانتان تشکر کنید و بدانید که جانبازان ادامه دهنده راه و مسیر شهدا هستند و کسانی که زمان انقلاب بوده اند وظیفه شان سنگین تر است.

نظر شما