شناسهٔ خبر: 36373341 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

تدابیر ایران در برابر تحریم دارویی آمریکا

رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت: با درایت و تدبیر مسئولان وزارت بهداشت، نخواهیم گذاشت تحریم های دارویی بر مردم اثر کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
دکتر شادنوش، رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت در گفتگو با برنامه پیگیری شبکه خبر گفت: آمریکاییان و اروپائیان به علت ترس از آمریکا خلاف واقع می‌گویند و در زمینه‌های تهیه دارو‌های مختلف، مخصوصا دارو‌های بیماران خاص که ما مجبور هستیم آن‌ها را از خارج تهیه کنیم دچار زحمت کرده اند.

او گفت: اما با درایت و تدبیر مسئولان وزرات بهداشت و کمک سایر نهاد‌های فرا وزارت بهداشتی نخواهیم گذاشت در این زمینه مشکلی پیش آید.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت گفت: در سال گذشته شرکت سوئدی تولید کننده پانسمان mepilex به دنبال تحریم‌های ظالمانه آمریکا از صادرات این محصول به ایران امتناع کرد که ما بدنبال محصول جایگزین بودیم، اما چون بیماران به پانسمان mepilex عادت کرده بودند درخواست محصول شرکت اول را داشتند.
 
دکتر شادنوش گفت: بخش تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در تلاش است تا داروها و تجهیزات پزشکی را به هر طریقی تهیه و در اختیار بیماران قرار دهد.
<div id="video-display-embed-code_248208" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/744098/248208?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما