شناسهٔ خبر: 36367026 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

روایت عضو فراکسیون نمایندگان ولایی از هدف شوم دشمنان برای محور مقاومت

فلاحتی گفت: کشور‌های ایران، افغانستان، عراق، کویت، و لبنان توسط دشمنان وارد جنگ شدند، اما دشمنان و استکبارگران متوجه شدند به صورت سخت‌افزاری به موفقیت نمی‌رسند.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فرهاد فلاحتی با اشاره به اتفاقاتی که در منطقه غرب آسیا رخ می‌دهد، اظهار داشت: منطقه خاورمیانه در ۴ دهه گذشته مخصوصا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پر از تحول بوده البته در طول تاریخ نیز به دلیل مباحث استراتژیک و ژئوپولیتیک محل منازعاتی بوده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال‌های اخیر محور مقاومت با پیروزی انقلاب اسلامی قدرت بیشتری پیدا کرده و با توجه به عظمت این محور و ضربه زدن به آمریکا، خاورمیانه و رژیم صهیونیتسی مرکز فرماندهی جهان استکبار است.

وی افزود: تحولات عراق، یمن و لبنان در ذیل این چتر تحلیل می‌‎شود و آن‌ها که از قدرت گرفتن محور مقاومت هراس دارند به دنبال تضعیف کشور‌های منطقه هستند تا منافع خود را تامین کنند.

فلاحتی ادامه داد: کشور‌های ایران، افغانستان، عراق، کویت، و لبنان توسط دشمنان وارد جنگ شدند، اما دشمنان و استکبارگران متوجه شدند به صورت سخت‌افزاری به موفیت نمی‌رسند و تصمیم گرفتند با تغییرات نرم موازنات منطقه را تغییر دهند و به همین دلیل است که شاهد ناآرامی درمنطقه هستیم.

وی افزود: ترامپ نفت منطقه را می‌خواهد و رسما این موضوع را اعلام کرده است. اندیشه سرمایه داری ترامپ پررنگ است و با اولویت تصاحب منافع اقتصادی و نفت کشور‌های غرب آسیا وارد منطقه شده است.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیای استکبار برای رسیدن به اهداف خود، می‌خواهند از نارضایتی‌های مردم منطقه سوءاستفاده کنند.

فلاحتی اظهار داشت: مردم عراق و لبنان به این سطح از آگاهی رسیده اند که مسائل و مطالبات خود را در داخل کشور مدیریت کنند، اما دلار‌های کثیف نفتی در منطقه خرج می‌شود تا شرایط را تغییر دهند البته فساد در دولت‌های منطقه وجود دارد و منجر به اعتراض مردم شده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم باید در نهایت حاکمان خود را تعیین و تثبیت کنند و قطعا در عراق نیز تغییری رخ نمی‌دهد و به نحوی اصلاحات انجام می‌شود که به نفع مردم عراق و منطقه باشد و سایر کشور‌ها نیز از این موضوع استقبال می‌کنند.

نظر شما