شناسهٔ خبر: 36328246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطیب جمعه شهرکرد:

وحدت شیعه و سنی زیر پرچم الله رمز شکست دشمنان

خطیب نماز جمعه شهرکرد بر وحدت شیعه و سنی زیر پرچم الله تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز چهارمحال وبختیاری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: دشمنان می خواهند شیعه و سنی به جان هم بیفتند و ارزشهای همدیگر را ضایع کنند اما وحدت می تواند تنها راه مقابله با این ترفند باشد .   وحدت شیعه و سنی زیر پرچم الله رمز شکست دشمنان

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه با تبریک آغاز هفته وحدت  افزود: بصیرت داشته باشید تا دشمنان نتوانند با حیله های مختلف از جمله رواج شیعه انگلیسی بین شیعیان و برادارن اهل سنت  تفرقه بیندازند.

وی تاکیدکرد: مراقب باشید دشمن با ترویج شیعه انگلیسی می خواهد به ارزشهای اهل سنت حمله کند و با توهین به باورهای برادران دینی بین شیعه و سنی تفرقه بیندازد و با خوشحالی نظاره گر اختلافات مسلمانان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: 12 ربیع الاول به روایت اهل سنت، میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)  است و 17 ربیع الاول این رویداد بزرگ تاریخی به گفته شیعیان رخ داده است در حالیکه نه تنها این فاصله زمانی عامل اختلاف نیست بلکه براداران شیعه و سنی در این مدت جشن برگزار می کنند و وحدت خود را هم محکم تر خواهند کرد .

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت:شرکت در نماز جمعه براداران اهل سنت و مراوده با  آنها می تواند وحدت بخش و خنثی کننده فتنه های دشمنان باشد .

وی از تمام مسلمانان خواست به ریسمان الهی چنگ زنند و زیر پرچم الله ، پیامبر اسلام و جانشینان برحقش امامان معصوم (ع) و ولی فقیه زمان جمع شوند و سنگ دین را به سینه بزنند چرا که  خداوند رستگاری امت واحد مسلمان را در این راه قرار داده است .

امام جمعه شهرکرد به آغازسالروز امامت حضرت ولی عصر (عج) هم اشاره کرد و گفت: باید زمینه ظهور آن امام همام را مسلمان بعنوان مننتظران واقعی با حفظ شعائر دینی ،شرکت در مراسم مذهبی ،نماز جمعه و جماعت ،تشییع پیکر شهدا  و رواج ارزشهای انسانی فراهم کنند تا انقلابمان به انقلاب مهدی موعود (عج) متصل شود و ریشه تمام ظلم و جفا در دنیا کنده شود .

 حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: پارسال در جمع مسئولان استان میثاق نامه با حضرت مهدی (عج) قرائت شد و فردا شنبه هم در ضلع غربی مصلی بزرگ امام خمینی (ه) شهرکرد واقع در حوزه علمیه ولایت ،نماز با شکوه وحدت اقامه می شود تا با امام زمان خود دوباره تجدید بیعتی کنیم .

وی همچنین از مسئولان فرهنگی خواست اجازه ندهند در دانشگاه ها ابتذال رخ دهد ،مرز بین محرم و نامحرم شکسته شود و ارزشهای دینی از بین برود چرا که دانشگاهها و مدارس باید در تراز جامعه اسلامی باشد در غیر اینصورت دشمنان نفوذ می کنند و جوانان کارآمد و مولد  این مرز و بوم را به تباهی می کشند

وحدت شیعه و سنی زیر پرچم الله رمز شکست دشمنان وحدت شیعه و سنی زیر پرچم الله رمز شکست دشمنان وحدت شیعه و سنی زیر پرچم الله رمز شکست دشمنان وحدت شیعه و سنی زیر پرچم الله رمز شکست دشمنان

نظر شما