شناسهٔ خبر: 36326889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اروپا تعهدات برجام را به بازی گرفت/گام چهارم یعنی ایران زیر بار زور نمی‌رود

امام جمعه دهدشت با اشاره به بدعهدی اروپا در اجرای تعهدات برجام گفت: ایران با اجرای گام چهارم کاهش تعهدات برجام نشان داد زیر بار زور نمی‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: آمریکا به مهلت چند ماهه در اجرای تعهدات برجام عمل نکرد و می‌گوید ایران باید به تعهدات عمل کند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه ایران همواره به تعهدات خود پایبند بود، گفت: تهدید کاهش تعهدات برجامی ایران را نادیده گرفتند و ایران را مقصر جلوه می‌دهند البته ایران زیر بار زور نخواهد رفت.

حسینی تصریح کرد: اروپایی که مدعی اخلاق، دموکراسی و حقوق ملت‌هاست نشان داد که اراده‌ای برای حل این مشکل و اجرای برجام ندارند و تعهدات را به بازی گرفتند.

وی ضمن قدردانی از حضور پرشور اقشار مختلف در راهپیمایی استکبارستیزی 13 آبان گفت: این حضور دشمن شکن بود این صحنه‌ها دشمن را سر جای خود می‌نشاند و پرونده اهداف شوم را می‌بندد.

خطیب نماز جمعه دهدشت مناسبت‌های هفته پیش‌رو را یادآور شد و افزود: ولادت با سعادت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و آغاز هفته وحدت فرصتی برای حفظ وحدت جهان اسلام است.

حسینی متذکر شد: امروز دشمنان از اختلاف‌های عقیدتی سوء استفاده می‌کنند باید مراقب باشیم مرزهای اعتقادی را با رعایت گفتار منطقی حفظ کنیم و فحاشی نکنیم چرا که داعش از همین اختلاف عقیدتی پدید آمد.

حسینی تصریح کرد: راه نجات انسان در دنیا و آخرت تقوا و راه پیامبران الهی است.

وی با استناد به فرموده امیرالمومنین علی(ع) اظهار داشت:سه خصلت است که هر کس داشته باشد نمی‌میرد مگر اینکه پیامدهای سوء این خصایص را در همین دنیا خواهد چشید.

حسینی ادامه داد: آن سه شامل ظلم،قطع رابطه با ارحام و قسم دروغ است.

امام جمعه دهدشت گفت: برخی انسان‌های خوبی نبودند اما صلح رحم داشتند این صله رحم باعث رشد اقتصادی و مالی آنها شد قسم دروغ و قطع صله رحم باعث می‌شود شهرها و مناطق ویران شوند.

وی با اشاره به سالروز ولادت پیامبر اسلام(ص) در تبیین جایگاه آن پیامبر عظیم‌الشأن تصریح کرد: سال عام‌الفیل خداوند عنایت بزرگی به عالم بشریت کرد و از جهالت و بت پرستی نجات داد ادیان زیادی آمدند اما کتاب‌ها تحریف شد و ادیان به جای خداپرستی بت‌پرستی را رواج دادند آنهایی که باید موحد بودند مشرک شدند لذا خداوند پیامبرش را به این عالم خاکی می‌آورد تا مبعوث شود و انسان را هدایت کند.
 

انتهای پیام/82016

نظر شما