شناسهٔ خبر: 362952 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حماس شهادت 6 فلسطینی در حمله هوایی صهیونیست‌ها به غزه را تائید کرد

شاخه نظامی حماس بامداد دوشنبه با صدور بیانیه‌ای از شهادت دستکم 6 فلسطینی در جریان حملات شبانه نیروی هوایی رژیم‌صهیونیستی به غزه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، حماس با صدور بیانیه‌ای از شهادت دستکم 6 فلسطینی در حملات هوایی یکشنبه شب رژیم‌صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از ارتش این رژیم، انجام حمله هوایی را تائید کرده و گزارش داده‌اند که این حملات توسط هواپیماهای بدون سرنشین صورت گرفته است.

گردان‌های عزالدین قسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرده‌اند که این 6 نفر از اعضای حماس بوده‌اند. صهیونیست‌ها پیشتر در حملات مشابه، دو عضو دیگر حماس را نیز به شهادت رسانده بودند.

رژیم‌صهیونیستی از یک ماه قبل به بهانه گم شدن سه اسرائیلی در «الخلیل»، فلسطینی‌ها را هم در کرانه باختری و هم در نوار غزه به شدت تحت فشار قرار داد. در پی این فشارها، مرزهای نوار غزه به شدت ناآرام شده و جنگنده‌های رژیم‌صهیونیستی تقریبا هر شب مناطق مختلف غزه را هدف قرار داده‌اند. در همین حال، شهادت یک نوجوان فلسطینی به دست شهرک‌نشین‌ها در قدس شرقی، این منطقه را نیز ناآرام کرده و آغازگر تظاهرات‌های گسترده‌ای شده است.

هر چند که تلویزیون رژیم‌صهیونیستی شنبه شب از توافق برای آتش‌بس میان حماس و رژیم‌صهیونیستی خبر داد، اما این خبر تکذیب شد و نیروهای مقاومت حملات رژیم‌صهیونیستی را با شلیک چندین فروند راکت به شهرهای جنوب فلسطین اشغالی، پاسخ دادند.

انتهای پیام/ق

نظر شما