شناسهٔ خبر: 36289153 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان از محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 14 آبان ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 18 آبان ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ " علیرضا قدمی " در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی ،ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 14 آبان ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 18 آبان ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور، تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 18 آبان ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر روز جمعه 17 آبان ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 18 آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 عصر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی از اجرای محدودیت های ترافیکی در محور هراز نیز خبر داد و گفت: تردد کلیه تریلر ها از این محور کماکان ممنوع است .

سرهنگ قدمی ، تصریح کرد: تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز سه شنبه 14 آبان ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 15 و 16 آبان ماه و از ساعت 6 صبح روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 18 آبان ماه و از ساعت 6 صبح تا ساعت 6 عصر روز شنبه 18 آبان ماه از این محور ممنوع است .

قدمی اظهار داشت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر روز جمعه 17 آبان ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 18 آبان ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر روز جمعه 17 آبان ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از آب اسک به رودهن در محدوه مشاء به صورت یک طرفه است .

وی متذکر شد: در صورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید و یا لغو محدودیت ها در محورهای فوق توسط ماموران پلیس راه در محل اعمال خواهد شد .

سرهنگ قدمی در ارتباط با محدودیت های ترافیکی در محور قائم شهر- تهران و فیروزکوه،گفت: تردد کلیه تریلر ها به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روز جمعه 17 آبان ماه از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان مازندران در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

 

نظر شما