شناسهٔ خبر: 3628486 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان

مراسم معارفه رئیس جدید فدراسیون هندبال برگزار شد

مراسم معارفه سید ابوالحسن مهدوی به عنوان رئیس جدید فدراسیون هندبال امروز در محل این فدراسیون برگزاری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم تودیع احمد گواری، سرپرست پیشین فدراسیون هندبال و معارفه سید الوالحسن مهدوی، رئیس جدید این فدراسیون امروز با حضور نصرالله سجادی، معاون وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم که سید امیر حسینی، رئیس اسبق فدراسیون هندبال نیز حضور داشت،  ابتدا احمد گواری گزارشی از اقدامت خود در دوران حساس سرپرستی فدراسیون هندبال به خصوص موضوع مسابقات جهانی هندبال و نخستین حضور تیم ملی هندبال ایران در این رقابت‌ها ارائه کرد.

سپس سجادی در سخنانی به اهمیت برنامه‌ریزی در هندبال و ضرورت کار زیر ساختی در این رشته تاکید کرد و ضمن تقدیر از فدراسیو‌ن‌های ورزشی که موفق به جذب حامیان مالی و مشارکت بخش خصوصی شده‌اند به پتانسیل بالای هندبال برای پیشرفت اشاره کرد.

در ادامه سید ابوالحسن مهدوی، رئیس جدید فدراسیون هندبال که با 25 رای، پیروز انتخابات شده بود بر لزوم حفظ اتحاد و انسجام در خانواده هندبال تاکید کرده و گفت: رمز موفقیت هندبال، اتحاد و یکپارچگی همه نسل‌ها و فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته است خاطراتی که به تخریب و از بین رفتن اتحاد می‌انجامد دیگر جایی در فدراسیون هندبال ندارد.

وی خاطر نشان کرد: برای همه رده‌ها و همه بخش‌های هندبال برنامه دارم و امیدوارم که هرکس که توان کمک به هندبال را دارد برای کمک به ما پیش قدم شود.

انتهای پیام/ک

برچسب‌ها:

نظر شما