شناسهٔ خبر: 36284067 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

پست اینستاگرامی رئیس نهاد رهبری درباره راهپیمایی ۱۳ آبان

مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها در اینستا گرام خود نسبت راهپیمایی باشکوه روز گذشته دانشجویان و دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه در پست اینستاگرامی خود نوشت: امسال در حالی چهلمین سالروز انقلاب دوم را جشن گرفتیم که تحولات دو سال اخیر در حوزه بین الملل خصوصا پس از خروج ترامپ به نمایندگی از هیئت حاکمه ایالات متحده آمریکا از برجام به زبان رساتر فریاد زد که هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت هوشمندانه است،

قرارداد برجام که در واقع یک پیمان حقوقی یک طرفه با یکی از احزاب آمریکا بود شاید آخرین فرصتی بود که ملت ایران در اختیار این غول افلیج و در حال افول اما وحشی قرار داد تا شاید کارنامه‌ای را که علیه ملت ایران از کودتای 28 مرداد 32 سیاه کرده بود؛ تا حدودی پاک کن.

اما آنچه در عمل رخ داد بیش از پیش تاییدکننده کنش عقلانی و هوشمندانه دانشجویان در چهل سال پیش بود.

در 6 ماه اخیر و از اردیبهشت نود و هشت و با کاهش تعهدات برجامی ایران _که استمرار همان منطق صحیح آبان 58 است_دستگاه محاسباتی آمریکا که روی جریانی خاص حساب ویژه کرده بود دچار اختلال شد و روند نزولی اقتصاد ایران هم تا حدودی اصلاح شد.

ایالات متحده در مواجهه با ایران امروز به نقطه‌ای رسیده است که نه تحریم بیشتر اثر منفی بیشتری بر اقتصاد ایران دارد و نه گزینه‌ی تهدید نظامی فایده‌ا‌ی.

تنها امید طرف مقابل به عملیات روانی است و کاش مسئولان کاخ سفید چشم باز می کردند و نسل چهارم استکبارستیزان را در خیابان طالقانی و مقابل نماد ابدی تحقیرشان می دیدند و می‌فهمیدند که این تیر آخر هم دیر یا زود به سنگ خواهد خورد.

نظر شما