شناسهٔ خبر: 36282903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ادعای روزنامه بلژیکی: به دلیل عدم پرداخت دستمزد، ویلموتس خواهان فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران شده است!

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- یک رسانه بلژیکی عنوان کرد که مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی کشورمان به دلیل عدم پرداخت دستمزدش، خواهان فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران شده است.
به گزارش آریا، مربی بلژیکی چند ماه پیش هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت. یکی از مسائلی که از آن زمان تاکنون نقل رسانه ها بوده است، عدم پرداخت دستمزد وی بوده و این در حالی است مهدی تاج بارها طی مصاحبه های خود عنوان کرده است که طلب ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران به زودی پرداخت خواهد شد.
روزنامه La Dernière Heure چاپ بروکسل در این مورد نوشت:
پس از گذشت کمتر از شش ماه، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی ایران آماده فسخ قرارداد خود است. مربی بلژیکی به دلیل عدم پرداخت به موقع دستمزدش خواهان لغو قرارداد شده و حال منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال ایران است. همچنین خبر رسیده است که لورن اسپینوزی، دستیار ویلموتس در آخرین دیدار تیم ملی ایران حضور نداشته است.
او ماه گذشته در مصاحبه ای با خبرنگار ما عنوان کرد از شغل جدیدش خوشحال است و می خواهد موفقیت در ایران به دست آورد. نتایج او به این شکل بوده که در یک دیدار دوستانه 2-0 سوریه را شکست داد و برابر کره جنوبی نیز به تساوی 1-1 رسید. در مقدماتی جام جهانی برابر کامبوج با نتیجه 14-0 پیروز شد ولی در آخرین مسابقه خود برابر بحرین شکست خورد.
البته جدایی او ربطی به این شکست ندارد. او شخصا این تصمیم را گرفته و این در حالی است که ایران در 14 نوامبر باید در دیداری مهم مقابل عراق قرار گیرد. اگر باشگاه آنتورپ تصمیم بگیرد مربی خود یعنی لازلو بولونی را اخراج کند، ویلموتس می تواند جانشین او در باشگاه بلژیکی شود. او همیشه رابطه خوبی با مدیر ورزشی این تیم داشته است. شب گذشته ما با ویلموتس تماس گرفتیم تا در این خصوص نظرش را جویا شویم که او پاسخی به ما نداد. 

نظر شما