شناسهٔ خبر: 67682030 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

واکنش درخشان به جنجال این روزهای علیرضا بیرانوند

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سکوتی که در بازار نقل‌وانتقالات پرسپولیس وجود دارد، باعث نگرانی هواداران شده است اما امیدواریم این باشگاه از بازار جا نماند و بازیکنان مدنظرش را جذب کند.

صاحب‌خبر -

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سکوتی که در بازار نقل‌وانتقالات پرسپولیس وجود دارد، باعث نگرانی هواداران شده است اما امیدواریم این باشگاه از بازار جا نماند و بازیکنان مدنظرش را جذب کند.

حمید درخشان عصر دوشنبه در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تعلل کرده و این مساله نارضایتی هواداران را به همراه داشته است، اظهار داشت: خبری از داخل باشگاه ندارم و نمی‌دانم چه تصمیمی گرفته شده یا می‌خواهند بگیرند. به قول خودشان به صورت مخفی در حال فعالیت هستند که اگر این چنین باشد باید به آنها خسته نباشید گفت اما اگر روند کار به شکلی دیگر است بدون شک از بازار جا می‌مانند و بازیکنان خوب راهی تیم‌های دیگر می‌شوند.

وی ادامه داد:‌ بازیکن خوب روی زمین نمی‌ماند. اگر پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تعلل یا کوتاهی کند مهره‌های خوبی را از دست خواهد داد. زمان در حال حاضر بسیار مهم است و تیم باید به سرعت و با دقت بسته شود. سرمربی برای موفقیت نیاز به ابزار دارد و باید بازیکنانی جذب شوند که ایرادهای فصل قبل را پوشش داده و نیازهای این فصل را هم برطرف کند. متاسفانه به دلیل عدم شناخت (خوآن)گاریدو، سرمربی تازه‌وارد، این وظیفه به دیگران سپرده شده است و باید دید آقایان چه خواهند کرد!

سرمربی اسبق پرسپولیس در واکنش به اظهارات دیروز سیدجلال حسینی، مربی پرسپولیس درباره رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه و لزوم تغییر رویه‌ای که در جذب بازیکن در پیش گرفته است، یادآور شد: بدون شک کار پرسپولیس در این فضا خیلی سخت است اما امیدوارم آنهایی که نقل‌وانتقالات را مدیریت می‌کنند، بازیکنان خوبی را برای پرسپولیس بگیرند. اگر فکر کنیم یک مدیرعامل می‌تواند هر کاری را به خوبی و درستی انجام دهد اشتباه کرده‌ایم چراکه هر مسئولیتی، نیازمند تخصص لازم است و باید افرادی وارد این حوزه شوند که از دانش و تجربه لازم برخوردار بوده و تسلط کافی را در اختیار داشته باشند.

درخشان در مورد شرایط این روزهای علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان جنجالی پرسپولیس که قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده است نیز گفت: قبلا در این خصوص صحبت کردم. وقتی بازیکنی با این شرایط درخواست جدایی می‌دهد دیگر نباید برگردد چراکه در این صورت به خیلی‌ها توهین می‌شود. از سوی دیگر جو خوب تیم هم دچار مشکل خواهد شد و فشار مضاعفی روی سایر بازیکنان وارد می‌شود و نباید این فرصت برای بیرانوند ایجاد شود./ایسنا

 

نظر شما