شناسهٔ خبر: 36265812 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

ملت ایران جنایت‌های شیطان بزرگ را فراموش نمی کند

حجت‌الاسلام «حسین ابراهیمی» در جمع اقشار مختلف مردم شهرستان زرندیه که در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی حضور یافتند، اظهار داشت: حوادثی مانند تبعید امام

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام «حسین ابراهیمی» در جمع اقشار مختلف مردم شهرستان زرندیه که در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی حضور یافتند، اظهار داشت: حوادثی مانند تبعید امام راحل، شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان به دست عمال آمریکا و تسخیر لانه جاسوسی از نقاط عطف تاریخ مردم انقلابی ایران محسوب می شود.
وی افزود: آمریکا در ۷۰ سالی که قبل از تسخیر لانه جاسوسی در کشورمان حضور داشت، کارنامه سیاهی با مواردی از قبیل کودتای ننگین ۲۸ مرداد، مبارزه با انقلابیون در سال ۱۳۳۲ و سرکوب و کشتار مردم مبارز  در جریان انقلاب اسلامی مرتکب شد.

وی اظهار کرد: سازمان مخوف ساواک را نیز آمریکایی ها بنیان‌گذاری کردند که شمار زیادی از مبارزان را به شهادت رساند.
امام جمعه زرندیه گفت: تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان مبارز پیرو خط امام پایانی بر دخالت ها و حضور اشغالگرانه آمریکا در شئون مختلف مملکت ما بود.
وی همچنین حمایت از رژیم بعث در طول جنگ هشت ساله علیه کشورمان و شهادت بسیاری از جوانان ما در عملیات های تروریستی و همچنین اعمال تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران را از دیگر موارد ضدیت و دشمنی آمریکا با ایرانیان برشمرد.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی نشانه اقتدار و ایستادگی در برابر زورگویان عالم و همچنین تبعیت از خط ولایت فقیه است.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهر های پرندک، زاویه، خشکرود و رازقان از توابع شهرستان زرندیه نیز برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما