شناسهٔ خبر: 3620348 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان عنوان کرد

لزوم توسعه ورزش همگانی و قهرمانی بانوان در کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: توسعه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی بخشی از برنامه‌ها در راستای توسعه ورزش بانوان در استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمود محمودی‌نیا پیش از ظهر امروز با حضور در اردوی استعدادیابی هیئت ووشو از تمرینات دختران ووشوکار کرمانی دیدن کرد، این اردو تحت نظر شهربانو منصوریان از ورزشکاران و مربیان بلندآوازه ووشوی کشور برگزار می‌شود.

منصوریان سابقه قهرمانی در رقابت‌های جهانی و آسیایی ووشو را در کارنامه دارد و اخیرا با پذیرش مربیگری تیم ووشوی بانوان کرمان به مدت یک‌ماه مسئولیت هدایت این تیم را عهده‌دار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان همچنین با حضور در خانه ووشوی شهر کرمان از تمرینات این تیم بازدید و در سخنانی خطاب به ورزشکاران حاضر در این اردو گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان نگاه وی‍ژه‌ای به وضعیت ورزش بانوان دارد و در راستای سیاست‌های سند توسعه ورزش همگانی و قهرمانی برنامه‌هایی به منظور توسعه و رونق هرچه بیشتر ورزش بانوان در دستور کار دارد.

محمودی‌نیا اظهار کرد: ورزش در وضعیت فعلی یکی از نیازهای اساسی جامعه و به ویژه بانوان است و ما تلاش می‌کنیم تا زمینه‌های لازم را برای رونق فضاها و محیط‌های ورزشی برای بانوان فراهم کنیم.

وی افزود: توسعه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی در بخش بانوان بخشی از برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان در راستای توسعه ورزش بانوان است در همین زمینه تصمیم گرفتیم تا با استفاده از مربیان صاحب عنوان و موفق ووشو به دنبال ارتقای فنی ورزشکاران و مربیان این رشته باشیم.

محمودی‌نیا عنوان داشت: شما باید با استفاده از موقعیت کنونی و استفاده از حضور مربی توانمندی همچون منصوریان به دنبال ارتقای وضعیت فنی خود باشید تا ووشوی بانوان در استان کرمان پیشرفت کند.

انتهای پیام/80011/و20/ث3001

برچسب‌ها:

نظر شما