شناسهٔ خبر: 3617996 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

چند خبر از سرخپوشان؛

سوزوکی در پرسپولیس/ دکتر جدید تیم تا آخر هفته معرفی می‌شود

باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه یک بازیکن ژاپنی بر سر مسائل مالی به توافق رسید و در صورت موفقیت این مدافع در تست پزشکی، قراردادش رسماً امضا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:

 

* جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شنبه در باشگاه پرسپولیس برگزار می شود و درخصوص اصلاح موارد انضباطی، عملکرد مالی باشگاه، گزارش کادر فنی پرسپولیس از بازی مقابل پدیده، مشخص شدن وضعیت اسپانسر، وضعیت دعوای حقوقی در باشگاه پرسپولیس و همچنین در خصوص لیگ قهرمانان آسیا و عقد قرارداد با شرکت های که قصد همکاری با پرسپولیس در آسیا را دارند، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

* قرار است ظرف روزهای آتی تا قبل از بازی مقابل صبا، پزشک جدید تیم به کادر پزشکی تیم اضافه شود. در این خصوص صحبت هایی از حضور دکتر حقیقت و یا دکتر زرینه به گوش رسیده است.

 

* امروز فیلم بازی پرسپولیس مقابل پدیده و همچنین صبا مقابل تراکتور در اختیار کادر فنی قرار گرفت و آنالیز بازی صبا مقابل تراکتور هم توسط آنالیزو تیم در اختیار حمید درخشان قرار گرفت.

 

* مدیربرنامه ایرانی "سوزوکی" بازیکن ژاپنی امروز صبح در باشگاه پرسپولیس حضور داشت و درخصوص رقم مدنظر با باشگاه به توافق رسید. دعوت نامه به همراه پیش نویس قرارداد این بازیکن امروز برای او ارسال شد و باشگاه پیگیر بلیت سفر این بازیکن می باشد که گفته می شود امشب یا بامداد فردا این بازیکن به تهران می آید تا در تست پزشکی حضور پیدا کند. قرار است قرارداد این بازیکن توسط مدیربرنامه اش امضاء شود و در صورتی که در تست پزشکی موفق نبود، قرارداد این بازیکن ژاپنی کنسل خواهد شد و این به خاطر این است که پرسپولیسی ها تا فردا شب فرصت دارند اسامی باقی مانده بازیکنان را به AFC ارسال کنند.

 

نظر شما