شناسهٔ خبر: 36146642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قائم مقام رئیس جشنواره تئاتر کودک خبر داد:

رونمایی از پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک در حاشیه شهرهمدان

همدان - قائم مقام رئیس بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در مدرسه حاشیه شهر همدان رونمایی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدرضا جوادی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پوستر بیست و ششمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان هشتم آبان ماه در همدان رونمایی می شود، گفت: یک مدرسه در حاشیه شهر همدان برای برگزاری مراسم رونمایی از پوستر انتخاب شده است.

جوادی با بیان اینکه همدان به غیر از شش دوره، میزبان همه دوره های جشنواره بوده است، گفت: برنامه ها در شهرستان ها به شکل جنبی اجرا خواهد شد و زمینه ای برای حضور مردم استان در سالن های اجرای نمایش های فراهم شده است.

وی اظهارداشت: با توجه به سیاست جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان مبنی بر ایجاد عدالت فرهنگی و پوشش مردم مناطق حاشیه شهر در این دوره، پوستر جشنواره روز چهارشنبه هفته جاری در دبستان دخترانه پویندگان دانش شهرک مدنی همدان رونمایی می شود.

وی با اشاره به دعوت از مدیران دستگاه ها برای حضور در این مراسم، اظهار کرد: تعدادی از هنرمندان مطرح تئاتر کودک و نوجوان کشور، هنرمندان و مسئولان استان همدان به آیین رونمایی پوستر جشنواره بیست و ششم دعوت شده اند.

قائم مقام رئیس بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به اینکه دبستان پویندگان دانش ۵۰۰ دانش‌آموز دارد، گفت: هدایایی در مراسم رونمایی از پوستر به دانش‌آموزان این مدرسه اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه آیین افتتاحیه جشنواره نیز ۱۶ آبان ماه در پیاده راه بوعلی سینا و میدان امام (ره) همدان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: برنامه های جذابی برای افتتاحیه در نظر گرفته شده که نسبت به قبل کیفی تر و متنوع تر است.

نظر شما