شناسهٔ خبر: 36139793 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

هشدار وزارت کشور عراق درباره آتش‌زدن چادر‌های معترضان

سخنگوی وزارت کشور عراق درباره تصمیم گروهی در میان معترضان برای آتش‌زدن چادر‌های تظاهرات‌کنندگان که در برخی از میادین نصب شده است، هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی وزارت کشور عراق برای جلوگیری از انحراف مسیر اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم این کشور بیانیه‌ای را صادر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری الغد پرس، سخنگوی وزارت کشور عراق روز یکشنبه در بیانیه‌ای درباره وجود گروهی در میان تظاهرات‌کنندگان که قصد آتش زدن چادر‌های نصب شده را دارند، هشدار داد.

«خالد المحنه» گفت که «اطلاعاتی به دست ما رسیده که نشان می‌دهد گروهی قصد دارند چادر‌های معترضان را آتش بزند و از طرفی نیرو‌های امنیتی را متهم بکنند».

وی افزود: «وزارت کشور عراق به همه تظاهرات‌کنندگان شدیدا درباره این مساله هشدار می‌دهد و به نیرو‌های امنیتی این کشور ابلاغ کرده که مراقب عناصر مشکوک برای شکست طرح‌ها و برنامه‌های خبیثانه آن‌ها که منجر به انحراف مسیر اعتراضات مسالمت‌آمیز باشند».

معترضان عراقی از ظهر جمعه گذشته، دومین دور از تظاهرات خود در اعتراض به بیکاری، فساد در بین مسئولان و شرایط نابسامان اقتصادی و معیشتی آغاز کرده‌اند. درگیری معترضان با نیرو‌های امنیتی در برخی از شهر‌های عراق مقامات عراقی را مجبور به وضع مقررات منع آمد و شد در هفت استان کرده است.

نظر شما