شناسهٔ خبر: 36131295 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۴۳۰۰ واحد مسکونی آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با اجرای طرح اقدام ملی مسکن در چند سال آینده، چهار هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی استان نوسازی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

سیدمحسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی در نوسازی مساکن و بازسازی آنها نقش مهمی دارد، اظهار کرد: با اجرای طرح اقدام ملی مسکن در چند سال آینده چهار هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی استان نوسازی می‌شوند.

وی با بیان اینکه هر موقعیت جغرافیایی شرایط خاص خود را دارد، افزود: در حال حاضر نوسازی بافت‌های قدیمی شهرها به عنوان یک سیاست محوری برنامه جامع بازآفرینی شهری قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در سطح استان ادامه داد: از این تعداد هشت هزار واحد هنوز به پایان نرسیده و سه هزار واحد نیز مشکل حقوقی دارند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال چهار هزار واحد در شهرستان‌های ارومیه، مهاباد و سردشت تکمیل و به مردم تحویل داده می‌شود، عنوان کرد: تکمیل واحدهای مسکن مهر از اولویت‌های اصلی وزارت راه و شهرسازی است.

حمزه‌لو همچنین از افتتاح ۶ کیلومتر از طرح ملی احداث بزرگراه ارومیه-مهاباد در روزهای آینده تصریح کرد: افتتاح این بزرگراه نقش مهمی در کاهش تصافات جنوب استان خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۶۱۰۲۳/ ن

نظر شما