شناسهٔ خبر: 36117756 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اسکورسیزی نیویورک را به لس‌آنجلس برد

رابرت دنیرو، آل پاچینو و مارتین اسکورسیزی نیویورک را برای اولین نمایش «ایرلندی» به لس‌آنجلس بردند.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، برای اولین نمایش «ایرلندی» در لس‌آنجلس نت‌فلیکس فرش‌سیاهی در برابر چاینیز تیاتر هالیوود پهن کرد و همه یادگار‌های آن روزگار خیابان‌های نیویورک - از ماشین‌های قدیمی تا ویترین مغازه‌ها – را مهیا کرد تا بازیگران درجه یک فیلم در برابر آن‌ها بایستند و با هواداران عکس بگیرند.

این فیلم ۱۶۰ میلیون دلاری با بازی رابرت دنیرو، ال پاچینو و جو پشی توسط مارتین اسکورسیزی ساخته شده است.

برای طرفداران فیلم حضور این چهره‌ها در کنار یکدیگر لحظه بزرگی بود. هر چند دنیرو گفت: برای او به شخصه آنچه اهمیت زیادی داشت این بود که قادر شدند تا این فیلم را بسازند. وی گفت: ما توانستیم کاری را که می‌خواستیم بکنیم، بکنیم. این خیلی خاص بود ... این شگفت‌انگیز است.

«ایرلندی» داستان مافیای ایتالیایی در نیویورک نیمه قرن بیستم را روایت می‌کند و در فیلم از تکنولوژی خاصی استفاده شده تا بازیگران را جوان کند تا نقش خود را در جوانی ایفا کنند و به سن امروزی خود برسند.

دنیرو که از تهیه کنندگان این پروژه هم بود، گفت: نت‌فلیکس عالی بود. آن‌ها همه پولی را که لازم داشتیم تا این پروژه را بسازیم در اختیار ما گذاشتند و همه جور حمایت کردند.

رابرت دنیرو در گفتگو با هالیوود ریپورتر هم تاکید کرد وقتی اولین بار نسخه جوان شده خودش را دید فکر کرد: هی خیلی خوب است. خیلی خوشحال شدم و به شوخی گفتم حالا می‌توانم ۳۰ سال دیگر هم فیلم بازی کنم.

این فیلم قرار است از یکم نوامبر به مدت ۴ هفته در شمار محدودی از سینما‌ها اکران شود و بعد از ۲۷ نوامبر به صورت آنلاین در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

نظر شما