شناسهٔ خبر: 36099128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ذوب‌‌آهن - پیکان؛ 3 امتیاز حیاتی برای همسایه‌های پایین جدولی

از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب‌آهن اصفهان مهمان پیکان تهران خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال روز جمعه 3 آبان ‌ماه تیم ذوب‌آهن اصفهان در تهران مهمان پیکان است.

ذوب‌آهن که در هفته‌های قبلی لیگ برتر عملکرد نا‌امید کننده‌ای داشته است، امیدوار است بتواند با پیروزی برابر پیکان جو سنگین حاضر در بین اعضای تیم را تغییر دهد و برای ادامه مسیرش در لیگ آماده شود.

سبز‌پوشان بعد از گذشت 7 هفته هنوز موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و همین موضوع سبب شده منصوریان زیر فشار برخی رسانه‌ها برود حتی خبر برکناری وی نیز پخش شود اما هیأت مدیره باشگاه حمایت خود را از منصوریان اعلام کرده و به ادامه لیگ امیدوار است.

پیکان نیز وضعیتی مشابه ذوب‌آهن دارد و تنها با یک امتیاز بیشتر در رده بالایی سبز‌پوشان قرار گرفته است؛ شاگردان فرکی با وجود این‌که بازی‌های خوب و تهاجمی انجام می‌دهند اما در کسب نتیجه ناموفق بوده‌اند.

داوران دیدار ذوب‌آهن و پیکان

این بازی از ساعت 16:45 روز جمعه در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود و اشکان خورشیدی قضاوت این دیدار را برعهده دارد و علی میرزابیگی، محمدرسول ذورقی، علی بای، محمدباقر پورباقر و محمدرضا مدیرروستا وی را در این امر همراهی می‌کنند؛ حسن کامرانی‌فر نیز ناظر این بازی است.

محرومان و مصدومان دو تیم

هر 2 تیم برای این دیدار محروم و مصدوم ندارند و بازیکنان می‌توانند با صلاح‌دید کادر فنی در ترکیب قرار گیرند.

نتایج بازی‌های گذشته

ذوب‌آهن در هفته قبل میزبان شهر خودرو بود و در پایان با نتیجه یک بر صفر متحمل شکست شد؛ شاگردان منصوریان با 4 تساوی و 3 شکست و 4 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

شاگردان فرکی نیز در هفته گذشته برابر پرسپولیس تهران قرار گرفتند و در پایان با نتیجه 2 بر یک مغلوب شدند؛ پیکان با یک برد، 2 تساوی و 4 شکست و 5 امتیاز در رده سیزدهم جدول حضور دارد.

تاریخچه بازی‌های دو تیم

دو تیم در حالی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که تیم ذوب‌آهن برتری کاملاً مطلقی برابر پیکان داشته و در 15 مسابقه برابر این تیم به برتری رسیده است و پیکان تنها 2 بار موفق به شکست ذوب‌آهن شده است و 7 بازی نیز مساوی شده است.

بهترین گلزنان دو تیم

در ذوب‌آهن نیز حمید بوحمدان، ارسلان مطهری، محمد‌رضا عباسی، دانیال اسماعیلی‌فر و کریستانتوس هر کدام یک گل زده‌اند؛ در تیم پیکان شهریار مغانلو با 5 گل زده بهترین گلزن این تیم و لیگ برتر است و سعید واسعی 3 گل به ثمر رسانده است.

به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

جمعه 3 آبان ماه

ماشین‌سازی تبریز - نفت مسجد سلیمان

سپاهان اصفهان - سایپا

پیکان تهران - ذوب‌آهن اصفهان

شاهین شهرداری بوشهر - پرسپولیس

فولاد خوزستان - نساجی مازندران

صنعت نفت آبادان - تراکتور تبریز

استقلال تهران - پارس جنوبی جم

جمعه 24 آبان ماه

شهر خودرو - گل‌گهر سیرجان

انتهای پیام/63090/ج30/و

نظر شما