شناسهٔ خبر: 36080867 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

۲۰۰۰ بار مزاحمت تلفنی برای پلیس ۱۱۰ توسط یک فرد!

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از بازداشت فردی خبر داد که با استفاده از ۶ شماره تلفن مختلف حدود ۲هزار مرتبه برای مرکز فوریتهای پلیسی ایجاد مزاحمت کرده بود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ عباسعلی بهدانی‌فرد با اعلام خبر بازداشت مزاحم تلفنی پلیس 110 در استان هرمزگان درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام اپراتور‌های مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر ایجاد مزاحمت تلفنی مکرر فردی ناشناس با سامانه پلیس 110، موضوع توسط مسئولان استان هرمزگان در مراجع قضایی مطرح و علیه این متهم طرح شکایت شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: متهم با استفاده از 6 شماره تلفن مختلف حدود 2هزار مرتبه با مرکز فوریتهای پلیسی تماس گرفته که این امر موجب اخلال در مأموریتهای محوله پلیس 110 شده بود.

وی تصریح کرد: با توجه به تحقیقات به‌عمل آمده متهم با نام "م.ب" توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و مشخص شد که سابقه اذیت و آزار افراد مختلف را داشته و اکنون متواری است.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از تلاشهای شبانه‌روزی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و پس از بازجویی و اقدامات تکمیلی برای صدور حکم کیفری به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس معرفی شد.

بهدانی‌فرد یادآور شد: فلسفه وجودی سامانه مرکز فوریتهای پلیسی 110 ارتقای خدمت‌رسانی و تسریع در پاسخگویی به مردم است و مزاحمتهای برخی افراد و اخلال در سیستم پیام‌رسانی، موجب تضییع حقوق قانونی شهروندان می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان متذکر شد مشکلات خانوادگی و تأثیرات روحی و روانی در محیطهای ناآرام خانه و خانواده، همچنین عدم ثبات و پایداری نظام خانواده از عوامل تأثیرگذار در بروز و ایجاد رفتارهای نابه‌هنجار در جامعه است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است پلیس با افراد هنجارشکن در حیطه وظایف قانونی و اجرای مأموریتهای سازمانی به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

 

نظر شما