شناسهٔ خبر: 36056989 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آمارمان برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس خوب نیست

کالدرون: حتما استقلال از تعلیق محرومیت غلامی خبر داشت/ مبلغی که ما برای جونیور هزینه کردیم خیلی زیاد نیست

گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از تعلیق محرومیت اطلاع نداشتیم که بخواهیم شجاع را به یک باره بازی بدهیم، اما حتما استقلال از بخشش مدافع تیمش خبر داشت که او را بازی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیمش صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*به همه انتقادات احترام می‌گذاریم و خودمان هم قبول داریم که آمارمان برای تیم بزرگی، چون پرسپولیس خوب نیست.

*مجبوریم با تمرین بیشتر تلاش کنیم تا عملکرد مهاجمان بهتر شود.

*برزگر تا آنجا که به من گفته‌اند ۱۷ ساله و حتما باشگاه شناخت خوبی از او داشته که اقدام به جذبش کرده است. ابتدا او را ارزیابی و بعد درباره بازی کردن یا نکردنش تصمیم می‌گیریم.

*در فوتبال حرفه‌ای هیچ وقت ۶ ساعت قبل از بازی در مورد محرومیت و بخشش یک بازیکن تصمیم نمی‌گیرند.

*از تعلیق محرومیت اطلاع نداشتیم که بخواهیم شجاع را به یک باره بازی بدهیم، اما حتما استقلال از تعلیق محرومیت مدافع تیمش خبر داشت که او را بازی داد.

*یک مربی حرفه‌ای هیچ وقت بازیکنی را که روز قبل تمرین سنگین انجام داده و روز بازی تمرین کرده را حتی روی نیمکت نمی‌گذارد چه برسد که بخواهد بازی دهد.

*در فوتبال حرفه‌ای چنین مبلغی که ما برای جونیور هزینه کردیم خیلی زیاد نیست و نمی‌توان با این مبلغ انتظار داشت بازیکنی را جذب کرد که بتواند کار‌های بزرگ در زمین انجام دهد.

*در بازی با پیکان، چون محروم و مصدوم زیاد داشتیم تصمیم به استفاده از جونیور گرفتیم و دیدید که در بین دو نیمه او را تعویض کردیم.

*اطلاع دارم قطعا بازیکنان خارجی که راهی تیم‌های دیگر ایرانی شدند قیمتشان به مراتب بیشتر از جونیور بود. نمی‌دانم چرا آنها برای خرید بازیکن پول داشتند، اما ما نداشتیم.

*ما اگر نتوانیم در فشار کار خودمان را انجام دهیم آن وقت آماتور هستیم نه حرفه‌ای.

*همه بازی‌های شاهین را دیده‌ایم. تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند با انگیزه و شرایط متفاوتی به میدان می‌آیند، اما ما باید مسئولیت خودمان را که همان بردن است را انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما