شناسهٔ خبر: 36035936 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

دانشجویان به کمک مردم سیل زده رفتند؛

حمایت ۴ اتحادیه دانشجویی از پویش «خشت آخر» +فیلم

چهار تشکل دانشجویی دانشجویی شامل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، جنبش عدالتخواه دانشجویی و دفتر تحکیم وحدت در ویدیویی از پویش «خشت آخر» حمایت کردند. هدف این پویش جلب کمک‌های مردمی برای بازسازی خانه‌های آسیب دیده از سیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ چهار تشکل دانشجویی دانشجویی شامل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، جنبش عدالتخواه دانشجویی و دفتر تحکیم وحدت در ویدیویی از پویش «خشت آخر» حمایت کردند.

در اولین گام، دانیال یادگاری دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی 15 مهرماه از حمایت این اتحادیه دانشجویی از پویش «خشت آخر» خبر داد.

16مهرماه نیز سجاد اسدی دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در ویدیویی از این پویش حمایت کرد.

محمد زادمهر، دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نیز 17 مهر ماه از پویش «خشت آخر» حمایت کرد.

علی دهقان، دبیر دفتر تحکیم وحدت در گفت و گویی با اشاره به راه اندازی پویش «خشت آخر» در راستای جلب کمک‌های مردمی برای تسریع در عملیات بازسازی خانه‌های تخریب شده در سیل فروردین ماه سال جاری در نقاط مختلف کشور ضمن اعلام حمایت از این پویش از عموم مردم، خیرین و به ویژه جامعه دانشگاهی برای پیوستن به این پویش دعوت کرد. او ادامه داد: همانطور که با وقوع سیل حجم گسترده‌ای از گروه‌های جهادی و اقشار مختلف مردم برای تخلیه منازل مسکونی، مدارس و مکان‌های عمومی از گل و لای و جلوگیری از افزایش خسات‌های سیل به استان‌های سیل زده از جمله لرستان، گلستان و خوزستان اعزام شدند انتظار می‌رود مردم و خیرین با اختصاص کمک‌های خود در راستای سرعت بخشیدن به بازسازی خانه‌های تخریب شده در سیل گام بردارند.

نظر شما