شناسهٔ خبر: 36002519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«زم» عروسک خیمه‌شب‌بازی رسانه‌های معاند بود/ مجریان ضدانقلاب نگران سرنوشت خود هستند

امام‌جمعه موقت ورامین گفت: «روح‌الله زم» عروسک خیمه‌شب‌بازی رسانه‌های معاند بود و اکنون همه دشمنان به وحشت افتاده‌اند که اطلاعات سپاه ایران تا به کجا ورود دارد و از چه قدرت اطلاعاتی برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ شهرستان ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: حضور 6 تیم والیبال، والیبال نشسته، تکواندو، تنیس روی میز، فوتسال و کاراته از شهرستان در لیگ برتر نشانه ظرفیت‌های خوب ورزشی است که در این شهر وجود دارد.

محمودی بابیان اینکه قدم‌های مؤثری جهت تقویت فرصت‌های ورزشی در سطح شهرستان برداشته‌شده است، گفت: باوجود همه این اقدامات و قدم‌های مثبت منطقه همچنان تشنه افزایش سرانه فضای ورزشی است و البته در کنار توجه به رشته‌های ورزشی، زمینه‌سازی ورزش همگانی برای تمام اقشار نیز مهم است که امیدواریم در این زمینه هم اقدامات مؤثرتری صورت بگیرد و باید از مسئولان ورزشی و ورزشکاران برای کسب افتخارات تشکر کنیم.

وی با اشاره به فرارسیدن 29 مهرماه که منتسب به‌روز ملی صادرات است، افزود: قطعاً برای نام‌گذاری این روز فلسفه‌ای وجود داشته است که باید به آن‌ها جامه عمل پوشانده شود، در حوزه رونق اقتصاد یکی از برگ خریدهای مهم توجه به حوزه صادرات غیرنفتی است که مورد تأکید رهبر نیز است، مثلاً در حوزه همین منطقه ورامین لازم است که بگوییم در این منطقه ظرفیت بسیار بالایی در حوزه صادرات وجود دارد که بخشی از محصولات نیز امروز صادر می‌شوند و در این راستا از مسئولین می‌خواهیم زمینه بیشتر صادرات محصولات ورامین را فراهم کنند.

امام‌جمعه موقت ورامین با اشاره به موفقیت بزرگ سربازان گمنام امام زمان در سپاه پاسداران جهت دستگیری «روح‌الله زم» بیان داشت: این فرد عروسک خیمه‌شب‌بازی رسانه‌های معاند بود که پهپاد رسانه‌ای دشمن را هدف قرار داد که مایه سردرگمی و حیرت تمامی معاندان شد و اکنون همه آن‌ها به وحشت افتاده‌اند که اطلاعات سپاه ایران تا به کجا ورود دارد و از چه قدرت اطلاعاتی برخوردار است تا جایی که تمام مجریان ضدانقلاب از سرنوشت خود نگران هستند و از طرف دیگر توان دولت فرانسه که پناهگاه امن ضدانقلاب‌ها و معاندان شده است به‌شدت زیر سؤال رفته است که نمی‌توانند از مزدورانشان حفاظت کنند.

خطیب جمعه ورامین اظهار داشت: «روح‌الله زم» دست‌نشانده یک جریان است و تمام رشته‌های ارتباطی او خارجی‌ها نیستند بلکه برخی نفوذی‌های داخلی نیز به او گرا می‌دادند این افراد در برخی جایگاه‌ها جای خوش کرده‌اند لذا ملت ایران ضمن تقدیر از سپاه از دستگاه قضایی می‌خواهد تمام افراد مرتبط داخلی را به‌پای میز محاکمه بکشانند چراکه آنان طی چند سال اخیر در تمامی جنایت‌ها و فتنه‌های ضد اسلام و انقلاب سهیم بوده‌اند.

محمودی بابیان اینکه برخی مسئولین به‌جای اینکه توان خود را برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی بگذارند به دنبال حاشیه‌سازی هستند گفت: این عمل برخی مسئولین واقعاً مایه تعجب است.

وی با اشاره به فرارسیدن و نزدیک شدن به انتخابات مجلس نیز افزود: در این زمینه نیز حمله و هجمه‌هایی به شورای نگهبان و جایگاه نظارتی این شورا وجود دارد که ایجاد دوقطبی‌های کاذب و بیان این مطلب که باید برای حل این دوقطبی‌ها به رفراندوم و مردم مراجعه کرد که این طرح زمانی که برخی سیاسیون در اهداف و شعارهایشان به بن‌بست می‌رسند چیز تازه‌ای نیست.

امام‌جمعه موقت ورامین اظهار داشت: امروز نه‌تنها به بن‌بست نرسیده‌ایم بلکه باگذشت 40 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری ولایت‌فقیه و حضور مردم درصحنه امروز در تمام ابعاد مقتدرتر و عزتمند تر از گذشته هستیم و برای مردم بیدار و همیشه درصحنه نیز هیچ بن‌بستی وجود ندارد لذا اگر رفراندوم هم لازم شد که در قانون نیز مشخص‌شده است جایگاه تشخیص آن معلوم است.

وی اظهار داشت: با صراحت اعلام می‌کنم که تحریم 40 سال است که سایه‌اش بر روی این مردم است و این مردم نشان داده‌اند که هر فرد و جریانی که بخواهد مقابل آرمان‌های انقلابی این مردم بایستد محکوم است و ملت باقدرت در مقابل آن خواهند ایستاد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ث30/و

نظر شما