شناسهٔ خبر: 35994877 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جام حذفی؛

استقلال 3 _ فجرسپاسی 0؛ صعود آبی ها با گلزنی در وقت های اضافی

صاحب‌خبر -

خبرگزاری آریا- استقلال با پیروزی 3 بر صفر برابر فجرسپاسی در وقت های اضافه به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

به گزارش آریا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم استقلال تهران مقابل فجرسپاسی شیراز صف‌آرایی کرد و در پایان شاگردان استراماچونی موفق شدند با نتیجه 3 بر 0 حیف سخت‌کوش خود را از پیش رو بردارند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی(84- تبریزی)، وریا غفوری، داریوش شجاعیان، هرویه میلیچ(59- زکی پور)، مسعود ریگی، محمد دانشگر و آرش رضاوند(61- سجاد آقایی)

ترکیب فجرسپاسی: سعید جلالی راد، امیرحسین صدقی، محمد امینی، امیرشبانی، محمد حسین کریم زاده، میلاد غریبی، بابا محمدی، ایوب کلانتری، میلاد احمدی، اکبر بختیاری، اسماعیل بابایی.

دقایق حساس: 

دقیقه 12: شوت دانشگر از پشت محوطه جریمه را گلر فجر به کرنر فرستاد.

دقیقه 13: فرشید اسماعیلی با یک چرخش از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه فجر راهی اوت شد.

دقیقه 30: شوت سنگین میلاد غریبی به سمت دروازه استقلال را عارف غلامی با سر برگشت داد.

دقیقه 31: روی اشتباه غریبی بازیکن فجر و فرصت طلبی اسماعیلی، استقلال می رفت تا صاحب فرصت تک به تک شود که گلر فجر با خروج به موقع موفق شد اشتباه هم تیمی اش را جبران کند.

دقیقه 35: کرنر ارسالی ار سمت راست دروازه حسینی با ضربه سر مهاجم فجر پس از برخورد به مدافعان استقلال دوباره راهی کرنر شد که در تکرار دوباره این بازیکنان استقلال بودند که توپ را تصاحب کردند. 

دقیقه 36: ارسال از راست شجاعیان با ضربه سر دانشگر در موقعیتی نامتعادل همراه بود که توپ از بالای دروازه فجر به بیرون رفت. 

دقیقه 40: شوت فرشید اسماعیلی با فاصله کمی از بالای دروازه فحر به بیرون رفت. 

دقیقه 47: ارسال از چپ برای قائدی با ضربه سر این بازیکن همراه بود که گلر فجر با واکنشی به موقع مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 52: ضربه آزاد ایستگاهی روی خط جریمه به سود استقلال را قائدی زد که توپ راهی اوت شد.

دقیقه 66: ارسال از راست بازیکنان استقلال با ضربه قائدی همراه بود که گلر فجر با واکنشی به موقع از باز شدن دروازه تیمش شد، در برگشت هم زکی پور اقدام به شوتزنی کرد که اسماعیلی با یک بغل پا می رفت تا درواره فجر را باز کند که توپ با برخورد به دیرک عمودی راهی اوت شد. 

دقیقه 78: شوت سنگین شجاعیان به دیرک افقی دروازه برخورد کرد و بیرون رفت تا استقلال در این صحنه ناکام بماند.

دقیقه 80: شوت فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه فجر را گلر این تیم برگشت داد.

با به صدا در آمدن سوت داور، دیدار دو تیم با تساوی بدون گل در طی 90 دقیقه به وقت های اضافه کشیده شد.

دقیقه 94: ضربه تبریزی در محوطه جریمه با بازیکن فجر برخورد کرد که در این صحنه استقلالی ها معتقد به پنالتی بودند اما داور بعد از مشورت با کمک هایش اعلام کرد این صحنه پنالتی نبود. 

(گل اول استقلال) دقیقه 111: ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه فجر را وریا غفوری تبدیل به گل اول استقلال کرد. 

(گل دوم استقلال) دقیقه 118: ضربه زکی پور را گلر فجر برگشت داد اما سجاد آقایی فرصت طلب موفق شد بلافاصله اقدام به ضربه زنی کند و دروازه فجر را برای بار دوم باز کند.

(گل سوم استقلال) دقیقه 120: باز هم ضدحمله استقلالی ها از جناح چپ که گلر فجر ضربه اول را برگشت داد اما توپ بعدی را داریوش شجاعیان وارد دروازه فجر کرد.

نظر شما