شناسهٔ خبر: 35974912 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۶۰ امدادگر به جاماندگان اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند

شهرری- ایرنا- معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری از آماده‌باش کامل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جنوب پایتخت در روز اربعین خبر داد و گفت: ۳۶۰ امدادگر هلال احمر و اورژانس به جاماندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید ناصر موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: عوامل اجرایی اورژانس و نیروهای امدادی در طول مسیر، چهار سوی حرم عبدالعظیم(ع) و نقاط حساس شهرری مستقر می‌شوند و در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی به زائران مراسم جاماندگان اربعین حسینی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در روز اربعین ۵۱ دستگاه آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، خودرو امداد و نجات و آتشنشانی در شهرستان ری مستقر می‌شوند، افزود: ۳۱ دستگاه آمبولانس، خودرو امداد و نجات و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در جنوب آستان عبدالعظیم(ع) از طرف جمعیت هلال احمر در خدمت زائران خواهد بود.

موسوی ادامه داد: هشت دستگاه آمبولانس اورژانس در طول مسیر و چهار دستگاه نیز در چهار ضلع حرم عبدالعظیم(ع) مستقر می‌باشند و همچنین ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس نیز در روز اربعین به زائران خدمات می‌دهد.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی موتورلانس در مراسم پیاده روی اربعین حضور خواهند داشت، تصریح کرد: امسال ۱۸ دستگاه آتشنشانی در نقاط حساس شهر و طول مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین مستقر می‌شود.

به گزارش ایرنا، هفتمین مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی شهر تهران از میدان امام‌حسین(ع) تا حرم عبدالعظیم(ع) امسال برگزار می‌شود و در منطقه ۲۰ خیابان‌های فدائیان اسلام، شهید رجایی، ورامین و دسترسی‌های بزرگراهی پیرامون حرم مطهر از جمله مسیرهای پیاده‌روی روز اربعین هستند.

۶۰۰۳/۳۲۱۸

نظر شما