شناسهٔ خبر: 35919327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اکبری در گفتگو با دانشجو:

گروه درمانی علوم پزشکی ایلام روزانه به بیش از ۱۵۰ زائر حسینی خدمات ارائه می‌دهد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: گروه درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، روزانه به بیش از ۱۵۰ زائر حسینی در بیمارستان امام حسین(ع) مهران خدمت‌رسانی می‌کند.

صاحب‌خبر -

پژمان اکبری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت گروه‌های درمانی این دانشگاه در ایام اربعین حسینی گفت: گروه‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام به همت بسیج دانشجویی از ۲۳ مهرماه در بیمارستان‌های امام حسین (ع) مهران و امام خمینی (ره) ایلام به زائران حسینی خدمات ارائه می‌دهند و تا ۲۹ مهرماه به فعالیت خود در این محل‌ها ادامه خواهند داد.

اکبری افزود: در بیمارستان امام حسین (ع) مهران، روزانه به بیش از ۱۵۰ زائر حسینی از سوی گروه درمانی مستقر در این مجموعه، خدمات درمانی (تزریقات و فوریت‌های پزشکی) ارائه می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه دانشجویان خادم خواهر و برادر در این بیمارستان‌ها فعالیت دارند، اظهار کرد: در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام این دانشجویان در زمینه ارائه خدمات همراه به بیماران فعالیت می‌کنند و همراهان بیماران را در مساجد استان اسکان می‌دهند.

وی ابراز کرد: علاوه بر این، بسیج دانشجویی علوم پزشکی ایلام در زمینه اعزام کاروان پیاده روی دانشجویی به اربعین حسینی فعالیت داشته و در هفته گذشته، ۴۰ دانشجوی برادر را به کربلا اعزام کرد و این کاروان امروز، ۲۱ مهرماه به استان ایلام بازگشت.

نظر شما