شناسهٔ خبر: 35915314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد اربعین:

۱۰۰۰پاکبان در مرز مهران مستقر شدند/ افزایش پاکبانان از روز شنبه

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد اربعین بابیان اینکه امروز ۲۰۰ پاکبان و نیروی خدماتی به مرز مهران اعزام‌شده است، گفت: مجموع نیروهای خدماتی این منطقه به یک هزار نفر افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، کامران زنگیشه درباره وضعیت خدمات‌رسانی شهری در مرزهای کشور، تأکید کرد: هم‌زمان با روز شنبه، ۲۰۰ نیروی خدماتی و پاکبان به مرز مهران اضافه شدند تا جمع نیروهای خدماتی ما در این مرز به یک هزار نفر برسد. این نیروهای خدماتی به‌صورت سه شیفت با تمام قدرت در حال کار هستند اما باید این امر را هم در نظر گرفت که جمعیت در این مرز بسیار زیاد است و این امر مدیریت شرایط را دشوار می‌سازد.

وی بابیان اینکه تردد ۳۰۰ هزار نفر در شهر مهران که جمعیتی ۲۰ هزار نفری دارد شرایط دشواری را برای تنظیف و خدمات شهری رقم می‌زند، ابراز کرد: برای مدیریت و خدمات بهتر به مرز مهران امروز اکیپ‌های پاکبانان در شهرداری‌های تهران، اراک و اردبیل مستقر هستند و امیدواریم بتوانیم رضایت مردم را بیشتر نیز جلب کنیم.

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد اربعین بابیان اینکه در مرز خسروی نیز ۳۲۰ نفر نیروی خدماتی مستقر هستند و کار نظافت و پاکیزه نگه‌داشتن سرویس‌های بهداشتی را بر عهده‌دارند، گفت: در شلمچه نیز شهرداری تهران و شیراز با مجموع ۷۰۰ نیروی خدماتی مستقر هستند و حدود ۲۵۰ سرویس بهداشتی را نیز برای زائران فراهم آورده‌اند.

زنگیشه گفت: در مرز چذابه نیز شهرداری تهران و اهواز با ۳۰۰ نیروی خدماتی توانسته‌اند تاکنون ۳۸۰ چشمه سرویس بهداشتی را برای مردم و زائران مهیا سازند و ما همچنین توانسته‌ایم با ۱۸ اکیپ آتش‌نشانی درزمینهٔ تأمین امنیت مرز نیز حضوری بهتر داشته باشیم.

وی افزود: خدمات شهری همچنین در شهرهای کربلا، نجف، کوفه و مسیر بین نجف تا کربلا نیز با حضور دو هزار و ۶۳۰ پاکبان و نیروی خدماتی انجام می‌شود از سوی دیگر یک هزار و ۵۰۰ نفر نیروی خدماتی داوطلب نیز طی فراخوانی به ما اضافه‌شده‌اند و رسالت تنظیف و نگهداشت سرویس‌های بهداشتی مسیرها و شهرها را بر عهده‌دارند.

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد اربعین، گفت: مجموعاً ۹۷ خودروی خدمات شهری و همچنین ۱۶ اکیپ آتش‌نشانی و صدها سرویس بهداشتی توسط این کمیته در داخل کشور عراق برای ارائه خدمات به زائران مستقرشده‌اند.

نظر شما