شناسهٔ خبر: 35914383 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تمرکز تردد زائران اربعین از کدام مرز است؟

فارس نوشت: رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: به واسطه اطلاعاتی که از دوربین‌های ترددشمار استخراج شده، از ابتدای ماه صفر تاکنون ۶۰ درصد ترددها به سمت مرز مهران بوده است.

صاحب‌خبر -

سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا درخصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی به مرزهای چهارگانه اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور ایلام به مهران نیمه سنگین و در حال جریان است. 

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان این مطلب که در استان‌های کرمانشاه و خوزستان ترددعادی و روان خودروها در جریان است، گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور نیز از وضعیت ترافیکی مطلوبی برخوردار هستند. 

وی به وقوع یک حادثه تصادف رانندگی در ساعت ۳ صبح امروز در استان خوزستان اشاره و بیان کرد: در حادثه تصادف دو دستگاه سواری ۶ نفر کشته و ۳ نفر مجروح شدند؛ انحراف به چپ یکی از وسایل نقلیه علت بروز تصادف بوده است. 

سردار حسینی از رانندگان درخواست کرد که از عجله و شتاب پرهیز کرده و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی  به رانندگی بپردازند؛ همچنین در صورت وجود خستگی و خواب‌ آلودگی از رانندگی پرهیز کنند. 

رئیس پلیس راه راهور ناجا در خصوص آمار تردد از مرزهای چهارگانه اعلام کرد: به واسطه اطلاعاتی که از دوربین‌های ترددشمار در سطح کشور استخراج شده از ابتدای ماه صفر تاکنون ۶۰ درصد ترددها به سمت مرز مهران بوده است؛ ۹ درصد به سمت مرز خسروی و الباقی مرزهای شلمچه و چذابه که این امر نشان دهنده تمرکز تردد در استان ایلام و مرز مهران است. 

وی گفت: با توجه به این آمار می‌طلبد که تمهیدات برای ورود زوار از مرز مهران اندیشیده شود؛ در این راستا پلیس راه و راهور نیروی انتظامی تمهیدات لازم و تدابیر مناسب را برای بازگشت زوار پیش‌بینی کرده و به مرحله اجرا خواهد گذاشت. 

۴۷۲۳۲

نظر شما