شناسهٔ خبر: 35912919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار خبر داد:

ایجاد ظرفیت اسکان 30 هزار نفر شب در ایلام

نمایندگی ایلام

استاندار ایلام گفت: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران اربعین از مرز مهران ظرفیت اسکان ۳۰ هزار نفر شب در استان ایجاد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، قاسم سلیمانی‌دشتکی در بازدید از  سه راهی کارزان از توابع شهرستان سیروان، برای رفع مشکل از ایجاد تقاطع غیرهمسطح در این مسیر خبر داد و گفت: این سه راهی یک مسیر حیاتی برای دوشهرستان سیروان و چرداول است که در جهت رفع نقاط حادثه خیز آن در نظر داریم با ایجاد یک تقاطع غیرهمسطح موانع و نقاط حادثه خیز را از سر راه برداریم.

وی گفت: برای ایجاد این تقاطع بین ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان اعتبار لازم است اما چون در وسط سال هستیم تامین منابع سخت است اما در سفر مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور به استان قول مساعد را برای کمک به این مسیر گرفته‌ایم.

استاندار ایلام ادامه داد: الان هم در ارتباط تلفنی با فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان مقرر شد طرح را ارائه دهیم و در راستای تامین منابع مالی هرچه بنیاد متعهد شد مابقی را هم استان متقبل شود تا با ایجاد این تقاطع غیرهمسطح، خواسته‌ی بحق مردم در رفع نقاط حادثه خیز برآورده شود.

وی با اشاره به موج بازگشت زائران، گفت: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران اربعین از مرز مهران ظرفیت اسکان ۳۰ هزار نفر شب در استان ایجاد شده است.

استاندار ایلام از موکب محبان امیرالمومنین(ع) سیروان نیز بازدید کرد.

انتهای پیام

نظر شما