شناسهٔ خبر: 35876822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بی‌غم: شرایط نیم‌فصل دوم جدی‌تر خواهد شد/ کار برخی روی نیمکت‌ها سر و صدا کردن است

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: در نیم‌فصل دوم شرایط جدی‌تر خواهد شد اما باید نظارت‌ها بیشتر شود و نباید تیم‌ها با اعتراض و سر و صدا نتیجه بگیرند.

صاحب‌خبر -

حمید بی‌غم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص آخرین وضعیت گیتی‌پسند اظهار داشت: از هفتم مهر ماه تمرینات را برای نیم‌فصل دوم شروع کردیم، در این مدت تمرینات تیم ملی را داشتیم و از نظر تعداد بازیکن مشکل داشتیم اما با حضور سایر بازیکنان تمرینات را ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان اضافه کرد: به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان و لیگ امید کشور از نظر تعداد بازیکن مشکل داریم اما یک اردو با برگزاری چند بازی تدارکاتی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با بیان این‌که 2 بازیکن ایرانی دیگر برای نیم‌فصل دوم به گیتی‌پسند اضافه خواهند شد، گفت: در نیم‌فصل اول بازیکنان جوان میدان دیده‌اند و نمی‌شود آن‌ها را رها کرد، البته الان آن‌ها باید با تمرین و تلاش زیاد من را مجبور کنند به آن‌ها بازی کنم.

بی‌غم ادامه با اشاره به این‌که امیدوارم بتوانیم در پایان فصل قهرمانی لیگ را به اصفهانی‌ها تقدیم کنیم، ادامه داد: از جوانان در بازی‌های مهم استفاده کردیم و اکنون باید مانند یک بازیکن بزرگ بازی کنند و اگر بخواهند کم‌تجربگی کنند، کار سخت خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در خصوص بازی‌ها در نیم‌فصل دوم گفت: در نیم‌فصل دوم نیز روند قبل ادامه پیدا خواهد کرد و شرایط جدی‌تر خواهد شد اما باید نظارت‌ها در نیم‌فصل دوم بیشتر شود و نباید تیم‌ها با اعتراض و سر و صدا نتیجه بگیرند.

وی همچنین یادآور شد: در نیم‌فصل اول حتی در اصفهان نیز برخی تیم‌ها به شدت به داور اعتراض می‌کردند، از این لحاظ فوتسال روز به روز در حال پسرفت است.

بی‌غم با اشاره به این‌که محرومیت فقط برای بازیکن ما بود، بیان داشت: یکی از بزرگ‌ترین معضلات فوتسال وجود پرخاشگری و اعتراض‌ها به داور است و باید فکری به حال این قضیه کرده شود، برخی نفرات روی نیمکت تیم‌ها هستند که کارشان همین است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در پایان با بیان این‌که به هایپر شاهین‌شهر احترام می‌گذاریم، گفت: در بازی اول فصل نیز بازی خوبی با آن‌ها انجام دادیم اما اعتراض‌های زیادی کردند و فیلم داوری منتشر کردند اما هر 2 تیم باید به یکدیگر کمک کنم تا نتایج خوبی برای اصفهان کسب کنیم.

انتهای پیام/63090/ج30/

نظر شما