شناسهٔ خبر: 35823364 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

حکم عجیب فدراسیون: فتحی هم فحش خورد هم پیاز!

صاحب‌خبر -

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین آرای صادر شده جریمه عجیبی برای باشگاه استقلال در نظرگرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در حکم جدید صادر شده مدیرعامل باشگاه استقلال ملزم به پرداخت جریمه ۵۰۰ میلیون ریالی شعار‌های طرفداران این تیم بر علیه خودش است! در حکم کمیته انضباطی آمده است:" باشگاه استقلال تهران به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور، تیم حریف همچنین مدیرعامل این تیم باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند".

امیرحسین فتحی که در اصفهان بار‌ها شعار‌هایی علیه خودش در استقلال را از زبان طرفداران شنید حالا در اتفاقی نادر و عجیب در دنیای فوتبال باید جریمه این فحاشی‌ها و بی احترامی‌ها به مدیریتش را از جیب خود و باشگاه بپردازد تا این اتفاق هم به جمع اتفاقات عجیب و غریبی اضافه شود که نمونه اش تنها در فوتبال ایران مشاهده می‌شود.

طرفداران استقلال ناراضی از وضعیتی که گریبان تیم محبوب شان را گرفته بود در فولادشهر اعتراض خود را با سر دادن شعار‌هایی علیه مدیریت باشگاه نشان دادند که همین شعار‌ها حالا جریمه ۵۰۰ میلیون ریالی روی دست مدیرعامل گذاشته است تا هم شعار بشنود هم جریمه این شعار‌ها را خود از جیبش بپردازد.

کمیته انضباطی در حالی این جریمه عجیب و سایر جرایم را معطوف به باشگاه استقلال کرده است که آبی‌های پایتخت مهمان اصفهانی‌ها در ورزشگاه خانگی ذوب آهن بودند و هیچ دخل و تصرفی در کنترل سکو‌ها آن هم در خارج از تهران نداشتند با این وجود مسئولان کمیته انضباطی شعار‌های سرداده شده از سوی سکو‌هایی که استقلالی‌ها نشسته بودند را به این باشگاه منتسب دانسته و از آن جالب‌تر شعار علیه مدیرعامل را نیز تخلف و جریمه‌ای سنگین برایش درنظر گرفتند تا امیرحسین فتحی با همان ضرب المثل قدیمی روبرو شود که "هم چوب خورد هم پیاز را هم پول داد"!

حال باید منتظر ماند و دید مدیرعامل استقلال چه واکنشی به این حکم خواهد داشت، حکمی که کمیته انضباطی اعلام کرده قابل تجدیدنظر است. فتحی که این روز‌ها تنش‌های بسیار زیادی را در اطراف خود تجربه می‌کند مسلما از این حکم چندان دل خوشی نخواهد داشت به خصوص که هم شعار شنید هم حالا باید جریمه شعار علیه خودش را نیز خودش از جیبش بپردازد.

ورزش سه

نظر شما