شناسهٔ خبر: 35791028 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ضرورت بررسی حادثه لردگان توسط تیم ویژه ریاست جمهوری

نماینده مردم لردگان در مجلس خواستار بررسی حادثه لردگان توسط تیم ویژه‌ای از سوی ریاست جمهوری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خالدی سردشتی در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: در یکی از روستا‌های لردگان مشکلی پیش آمده که همگان از آن مطلع هستند، از این رو در بین مردم حضور یافتم و مشکلات آنها را از نزدیک جویا شدم.

او تصریح کرد: مردم گلایه‌های جدی از وزارت بهداشت و علوم پزشکی استان داشتند و از مصاحبه‌ها و اظهارنظر‌های نادرست و ناقص به شدت اظهارناراحتی و نگرانی کردند، اظهارنظر‌های نادرست موجب جریحه دار شدن و نگرانی مردم منطقه شده است.

خالدی گفت: به عنوان نماینده مردم لردگان و نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری درخواست می‌کنم تیمی شامل وزیر بهداشت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بازرسی ویژه نهاد ریاست جمهوری به لردگان اعزام کنید تا موضوع را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: 

سردشتی گفت: تلقی و برداشت شما از مسئله به هر دلیلی کاملا اشتباه بوده است؛ اگر از نزدیک در بین مردم حضور داشتید، درد و رنج مردم آسیب دیده را مشاهده کرده بودید و همچنین با فرهنگ این مردم اصیل آشنا بودید، قطعا مجبور به عذرخواهی می‌شدید.

نماینده مردم لردگان خاطرنشان کرد: مردم لردگان صف خود را از سوءاستفاده گران سیاسی و معاندان نظام جدا می‌دانند و تنفر خود را اعلام می‌کنند.

مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به درخواست نماینده مردم لردگان در مجلس برای ورود جدی کمیسیون بهداشت، گفت: کمیسیون مذکور حتما این موضوع را به صورت جدی بررسی و نتیجه آن را به صحن علنی مجلس ارائه کند.

انتهای پیام/

نظر شما