شناسهٔ خبر: 35790473 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ششمین مرحله لیگ برتر کاراته‌ وان؛

پورشیب خوش‌رنگ‌ترین مدال مردان و سومین طلای ایران را بدست آورد

ذبیح الله پورشیب نخستین مدال طلای تیم ملی مردان و سومین طلای کاروان کاراته ایران را بدست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در روز پایانی رقابت های لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران با نتیجه 2 – 2 (پیروزی در قانون سنشو) مقابل ریتارو آراگا از ژاپن موفق به کسب مدال طلای وزن 84- کومیته مردان شد.

این نخستین مدال طلای تیم ملی مردان و سومین طلای کاروان کاراته ایران در مسابقات کاراته وان مسکو بود. پیش از این سارا بهمنیار در وزن 50- و رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم، 2 مدال طلا برای ایران بدست آورده بودند.

پورشیب در این دوره از مسابقات، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم کایکو رودریگرز از برزیل را 2 بر صفر شکست داد. پورشیب در دورن سوم مقابل الخاندرو مولینا از اسپانیا پیروز شد. کاپیتان تیم ملی در دور چهارم به مصاف اروز میجالکویچ از صربستان رفت با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. پورشیب در نیمه نهایی نیز 5 بر یک جسی داکوستا از فرانسه را مغلوب کرد و راهی فینال مسابقات شد.

صبح امروز نیز بهمن عسگری در وزن -75 کومیته مردان با برتری برابر توره ایبانز اسپانیایی خود موفق به کسب مدال برنز شده بود. در تنها فینال باقیمانده، سجاد گنج زاده در وزن 84+ تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا به روی تاتامی می روند.

نظر شما