شناسهٔ خبر: 35762370 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا:

در ۴ ماه گذشته ۹۶ هزار خودروی ناقص کف پارکینگ را به ۲۵ هزار خودرو رساندیم/ تا پایان سال در تولید پراید به کاهش ارزبری زیر یک هزار یورو می‌رسیم

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا گفت: در ۴ ماه گذشته ۹۶ هزار خودروی ناقص موجود در کف پارکینگ را به ۲۵ هزار خودرو رساندیم و تا پایان سال در تولید پراید به کاهش ارزبری زیر یک هزار یورو می‌رسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شاتا، سید جواد سلیمانی در دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو که در محل وزارت صمت برگزار شد، بیان کرد: باید با داخلی سازی تا جایی که می توانیم منابع ارزی مان را حفظ کنیم.

او ادامه داد: از تک سورس بودن تامین قطعات خارج شویم و برای هر قطعه چند سورس داشته باشیم تا در شرایط سخت به مشکل برنخوریم.

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا با اشاره به میز اول ساخت داخل، تصریح کرد: در میز اول ۲۰ قطعه برای داخلی سازی داشتیم و در میزدوم ۴ قطعه برای داخلی سازی داریم.

سلیمانی با اعلام اینکه در ۴ ماه گذشته از ۹۶ هزار خودروی موجود در کف پارکینگ به ۲۵ هزار خودرو رسیدیم، بیان کرد: در تولید پراید از یک هزار و 770 یورو کاهش ارزبری به یک هزار و 400 یورو رسیدیم و برنامه ریزی کردیم که تا پایان سال به کاهش ارزبری زیر ۱۰۰۰ یورو برسیم.

نظر شما