شناسهٔ خبر: 35745701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طلسم دروازه سپاهان شکسته نشد/ 2 هیچ به نفع استاد

از هفته ششم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف ذوب‌آهن رفت که این دیدار با پیروزی سپاهان به پایان رسید و قلعه‌نویی موفق شد شاگردان منصوریان را شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در شهرآورد اصفهان از ساعت 17:05 و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

با وجود این‌که سپاهان در این دیدار میزبان بود اما بازی را شاگردان منصوریان تهاجمی شروع کردند و چند موقعیت گلزنی را روی دروازه سپاهان ایجاد کردند اما موفق به گلزنی نشدند؛ هر چه بازی جلوتر رفت متعادل‌تر شد و طلایی‌پوشان نیز برای رسیدن به دروازه ذوب‌آهن جلو کشیدند.

در ادامه نیمه اول شاگردان قلعه‌نویی برای دقایقی بیشتر صاحب توپ و زمین بودند و چند موقعیت گلزنی پیدا کرد اما باز هم بازی به تعادل کشیده شد و تا در نهایت این دیدار حساس اما کم‌هیجان در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم و بر خلاف نیمه اول این سپاهان بود که بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود با ضربه سر جورجی ولسیانی به گل رسید؛ بعد از این گل حملات ذوب‌آهن برای جبران گل خورده بیشتر شد که سودی برای سبز‌پوشان نداشت.

در ادامه و در حالی که شاگردان منصوریان در حال ترتیب حمله برای زدن گل بودند، در یک ضد حمله سپاهان صاحب ضربه آزاد شد که در ادامه آن استنلی موفق شد دومین گل سپاهان را به ثمر برساند.

در ادامه نیمه دوم ذوب‌آهن کاملا هجومی بازی کرد و سخت به دنبال جبران گل‌های خورده بود اما موقعیت‌های این تیم به راحتی و با خوش شانسی سپاهانی‌ها از دست رفت؛ سپاهان نیز در ضد حملات شانس رسیدن به گل را داشت اما در پایان بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

داور: موعود بنیادی‌فر

کمک‌داوران: حسن ظهیری، حسن یوسفی

کارت زرد: سجاد شهباز‌زاده دقیقه 1، مهدی کیانی دقیقه 32 و مرتضی منصوری دقیقه 84، علی قربانی دقیقه 87 از سپاهان - قاسم حدادی‌فر دقیقه 64 از ذوب‌آهن

کارت قرمز: -

گل: جورجی ولسیانی دقیقه 51 و کی‌روش استنلی دقیقه 65 برای سپاهان

ترکیب سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، جورجی ولسیانی، عزت الله پورقاز، امید نورافکن، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان (علی قربانی دقیقه 63)، سجاد شهباززاده (رضا میرزایی دقیقه 88)، محمد محبی، محمدرضا حسینی (محمد‌رضا مهدی‌زاده دقیقه 46) و کی‌روش استنلی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:

یوسف بهزادی، محمد نژاد‌مهدی، هادی محمدی، حمید بوحمدان (احسان پهلوان دقیقه 5)، محمدرضا عباسی (محمدرضا خلعتبری دقیقه 70)، قاسم حدادی‌فر، دانیال اسماعیلی‌فر، حمید ملکی (مهران درخشان‌مهر دقیقه 84)، میلاد فخرالدینی، مهدی مهدی‌پور و ارسلان مطهری

سرمربی: علی‌رضا منصوریان

اتفاقات مهم بازی:

- دقیقه 1

حرکت رو به جلو سجاد شهباز‌زاده در محوطه جریمه ذوب‌آهن ناتمام ماند و این بازیکن زمین خورد که داور بازی اعتقادی به پنالتی برای سپاهان نداشت.

- دقیقه 10

ارسال کرنر قاسم حدادی‌فر روی دروازه سپاهان در مقابل دروازه به ارسلان مطهری رسید که ضربه پرقدرت این بازیکن به مدافعان برخورد کرد و در ادامه خطا روی گلر سپاهان اعلام شد.

- دقیقه 17

سجاد شهباز‌زاده با کنترل توپ خوب استنلی پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب توپ شد که ضربه آرام این بازیکن را گلر ذوب‌آهن در اختیار گرفت.

- دقیقه 22

نفوذ کومان به محوطه جریمه ذوب‌آهن و پاس به بیرون خوب این بازیکن سپاهان را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه شهباززاده قدرت لازم را نداشت و مدافعان به خوبی توپ را دور کردند.

- دقیقه 35

ارسال توپ از کنار دروازه توسط میلاد فخرالدینی را در محوطه جریمه محمدرضا عباسی با ضربه سر قطع کرد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

- دقیقه 40

توپ پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن به شهباززاده رسید و ضربه این بازیکن به گل تبدیل شد اما داور بازی اعلام آفساید و گل سپاهان را مردود کرد.

- دقیقه 49

ضربه فنی احسان پهلوان از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

- دقیقه 51

ضربه سر جورجی ولسیانی روی ارسال زیبای نورافکن وارد دروازه ذوب‌آهن شد و اولین گل سپاهان در این بازی به ثمر رسید.

- دقیقه 61

قاسم حدادی‌فر از راهی دور قصد باز کردن دروازه سپاهان را داشت که ضربه زیبای این بازیکن را نیازمند به خوبی راهی کرنر کرد.

- دقیقه 65

ضربه خطا پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن را امید نورافکن زد که گلر ذوب‌آهن با یک واکنش عالی مانع گلزنی نورافکن شد.

- دقیقه 65

بعد از این‌که ضربه خطا برای سپاهان به گل تبدیل نشد توپ به منصوری رسید و ارسال تماشایی این بازیکن را استنلی با یک ضربه سر وارد دروازه ذوب‌آهن کرد و دومین گل سپاهان را به ثمر رساند.

- دقیقه 73

ارسال سریع و خطرناک اسماعیلی‌فر به دهانه دروازه سپاهان رسید اما ارسلان مطهری نتوانست اثری روی توپ بگذارد و موقعیت گلزنی ذوب‌آهن از دست رفت.

- دقیقه 82

حمله پرتعداد سپاهان روی دروازه ذوب‌آهن موقعیت گلزنی برای این تیم ایجاد کرد که ضربه خطرناک مهدی کیانی با اختلاف کمی از بالای دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

- دقیقه 83

ارسال ضربه خطا روی دروازه سپاهان بعد از برخورد به سر بازیکن سپاهان و برخورد به بدن بازیکن ذوب‌آهن وارد دروازه سپاهان شد اما داور بازی این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

- دقیقه 90

ضربه پرقدرت و زیبای دانیال اسماعیلی‌فر از داخل محوطه جریمه به تیرک افقی دروازه سپاهان برخورد کرد و گل نشد.

- دقیقه 93

ابتدا محمد محبی تک به تک با دروازه ذوب‌آهن را از دست داد و در ادامه آن سوی میدان ضربه دیدنی اسماعیلی‌فر به شکل خطرناکی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

انتهای پیام/63090/ن/ح/ص30/

نظر شما