شناسهٔ خبر: 35733258 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

سردار سلامی؛

دشمن جرات تعرض به مرز‌های ایران را ندارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتدار ایران اسلامی سبب شده که امروز دشمنان و بدخواهان حتی جرات شلیک یک گلوله مشقی به سمت مرز‌های کشور را نداشته باشند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 سردار «حسین سلامی» امروز (پنجشنبه) در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: دشمنان ایران اسلامی امروز به برکت آرمان‌های فناناپذیر امام راحل، رهنمود‌های مقام معظم رهبری، مجاهدت شهدا، ایثارگران، رزمندگان و همه دلسوزان نظام و انقلاب در تمامی جبهه‌ها متحمل شکست شده است.

وی ادامه داد: عرصه دفاع مقدس یک دوره هشت ساله نبود بلکه در حیات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، کشور همواره در حال مبارزه بوده و زمانی که بیرق انقلاب اسلامی بر دوش مقام معظم رهبری قرار گرفت، توطئه‌ها و دسیسه‌ها پیچیده‌تر شده و دشمنان برای ضربه زدن به این نظام مقدس تلاش بیشتری را داشته‌اند.

سردار سلامی تصریح کرد: اگر نصرت الهی و امداد غیبی خداوندی در کنار رهنمود‌های مدبرانه مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام راحل نبود، کشور در این سطح از اقتدار نبود و ایران اسلامی نمی‌توانست پیروز نبرد در جبهه‌ها باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: فرزندان انقلاب در دریا، زمین و آسمان با اراده شکست‌ناپذیر آماده دفاع از کیان نظام و انقلاب هستند و توان دفاعی کشور در حدی است که امروز در دریا کشتی‌های متجاوزان برای پشیمان شدنشان ساقط می‌شود.
 
همچنین در حاشیه کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی از  مجموعه کتاب‌های شهدای استان مرکزی با حضور سردار سلامی رونمایی شد.
 

نظر شما