شناسهٔ خبر: 3572154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ملاقات مردمی فرماندار و مدیران ادارات آستارا در دهه فجر

در سومین روز از دهه مبارک فجر و فرماندار آستارا، مسئولین ادارات و نهادهای دولتی با حضور در سالن اجتماعات فرمانداری از نزدیک پای صحبت‌های مردم این شهرستان نشسته و دستورات لازم برای حل مشکلات آنان را صادر کردند.

صاحب‌خبر -

در سومین روز از دهه مبارک فجر و در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی فرماندار آستارا و

مسئولین ادارات و نهادهای دولتی با حضور در سالن اجتماعات فرمانداری از نزدیک پای صحبت‌های مردم این شهرستان نشسته و دستورات لازم برای حل مشکلات آنان را صادر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستارا، سیروس شفقی، در حاشیه این دیدار چهره به چهره با مردم این شهرستان گفت:خدمت به مردم بالاترین عبادت است و نزد خدا ارزش و اهمیت والا دارد.

وی به سفارشات حضرت امام راحل در خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای بارها مسئولان را به خدمت صادقانه به مردم دعوت کرده‌اند و ما مسئولین در هر جایگاه و مقامی بایدخدمتگزار و خادم ملتی باشیم که برای پیروزی انقلاب و تداوم آن خون عزیزترین‌های خود را تقدیم کردند.

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه اصل وجودی حکومت اسلامی برای حل مشکلات مردم است، اظهار کرد:مسئولین باید با خوشرویی و سعه صدر به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: دولت تدبیر و امید نیز در راستای خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و با تمام توان به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

وی اضافه کرد: مسئولان ادارات و نهادها باید با تمام توان در خدمت مردم باشند و در رسیدگی و حل مشکلات مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

شفقی گفت: مسئولان بدانند که باید خادم مردم و در خدمت آنان باشند تا مردم تحولات نظام پس از انقلاب را لمس کنند.

نظر شما