شناسهٔ خبر: 3570644 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

سردار حسینی مقدم همتی والا در جنگ تحميلي براي مبارزه با تروريست‌هاي تکفيري داشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پی شهادت سردار حسینی مقدم در پیامی بیان داشت: این جانباز هشت سال دفاع مقدس همتی والا در جنگ تحميلي براي مقابله با متجاوزان صدامي و پس از آن مبارزه با تروريست‌هاي تکفيري داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار«خبرگزاری دانشجو» از مشهد، دکتر مصطفی مهرابی بهار در پیامی در پی شهادت سردار حسینی مقدم بیان کرد: شهادت مجاهد في سبيل‌الله، مدافع حریم عسکریین، بار دیگر فضای ایران اسلامی به خصوص دانشگاه علوم پزشکی مشهد را عطر آگین کرد.

 

شهيد سردار سیدمحمدرضا حسینی مقدم جانباز هشت سال دفاع مقدس همتی والا در جنگ تحميلي براي مقابله با متجاوزان صدامي و پس از آن مبارزه با تروريست‌هاي تکفيري و صيانت از ارزش‌هاي ديني و اسلامي داشتند و سرانجام نيز با همان ايمان و عشق در دفاع از حریم امام عسکریین علیهما السلام به لقاء الهي واصل شدند.

 

اینجانب شهادت این سردار رشید را که یادگارانش در دانشگاه علوم پزشکی مشهد همواره یاد و خاطره وی را برای ما تداعی می‌کنند به مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهید، بستگان، همرزمان آن شهید تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

 

حضرت حق روح پرفتوح آن شهید عزیز را با مولا و مقتدایش سید الشهداء حسین بن علی علیه الاسلام محشور و به خانواده محترم صبر و شکیبایی توام با عزت، سعادت و پاداش صابرین عنایت فرماید.

 

 

نظر شما