شناسهٔ خبر: 35703903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ژائو ماریو: برای شکست زنیت باید آزمون را مهار کنیم

71460

هافبک پرتغالی لوکوموتیو مسکو راه غلبه بنفیکا بر زنیت را مهار بازیکن ایرانی این تیم و آرتم زیوبا دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت باکس، در ادامه هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا امشب زنیت در خانه به دیدار بنفیکا می‌رود. تیم روسی که سردار آزمون را در اختیار دارد در بازی نخست برابر لیون به تساوی یک بر یک رسید که تنها گل این تیم را نیز بازیکن ایرانی به ثمر رساند. 

ژوائو ماریو هافبک پرتغالی سابق اینتر که در لوکوموتیو بازی می‌کند قبل از دیدار برابر زنیت و بنفیکا گفت:‌ دو بازیکن هستند که اساس حملات تیم زنیت را تشکیل می‌دهند، زیوبا و آزمون. بنفیکا باید این دو بازیکن را مهار کند تا بتواند بر حریف خود غلبه کند. این دو بازیکن همکاری خیلی خوبی با هم دارند و در کارهای ترکیبی فوق العاده هستند. زنیت تیم کوچکی نیست و در بازی نخست در زمین لیون نیز خوب عمل کرد و توانست  یک امتیاز به دست بیاورد. بازیکنانی چون ایوانوویچ و ژیرکوف تجربه بالایی دارند و در کل تیم خوبی است و بنفیکا باید با برنامه هم در دفاع و هم در حمله شاهر شود تا بتوانی زنیت را متوقف کند و شکست دهد.

به گزارش ایسنا، سردار آزمون که در بازی هفته اول در نیمه دوم مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت، به احتمال زیاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور دارد.

انتهای پیام

نظر شما