شناسهٔ خبر: 35697355 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرش قرمز برای سرمایه گذاران در قم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به ممنوعیت های پیش روی دولت برای تصدی گری امور گفت: برای سرمایه گذار با اهلیت در استان، فرش قرمز پهن می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهرداد غضنفری سه شنبه شب در جلسه استاندار قم با مدیران واحدهای صنعتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به افزایش پرداخت تسهیلات به بخش تولید استان قم اظهار کرد: در سال 96 میزان پرداخت تسهیلات به بخش تولید استان 95 میلیارد تومان بود، در حالی که در 6 ماهه گذشته هزار میلیارد تومان از منابع مالی به این بخش تزریق شد.

وی با بیان اینکه کمترین درصد تورم در کشور مربوط به استان قم است ادامه داد: مشکلات مالیاتی تولیدکنندگان را در استان قم حل کردیم و شکایت کمی مربوط به این بخش است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: برای سرمایه گذار با اهلیت در استان، فرش قرمز پهن می‌کنیم.

غضنفری با اشاره به فواید برگزاری همایش سرمایه گذاری در استان قم اظهار کرد: با برگزاری این همایش، درخواست‌هایی برای سرمایه گذاری در استان ارائه خواهد شد که ارزش آن، صدها برابر میزان هزینه برگزاری همایش است.

وی ادامه داد: بدون مشارکت صنعت گران در استان قم، در جذب سرمایه گذار راه به جایی نخواهم برد، در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها، دستگاه‌های اجرایی استان فعال هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم خاطرنشان کرد: خط قرمز استان تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکار شدن حتی یک کارگر است، اجازه نمی‌دهیم که خدمات دستگاه‌های خدمت رسان به واحدهای تولیدی قطع شود.

انتهای پیام/78004*40

نظر شما