شناسهٔ خبر: 35694224 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فشار حداکثری دشمن را به حداکثر خواهش تبدیل می‌کنیم

سرلشکر سلامی گفت: ما در جهات مختلف با همه قدرت استکبار درگیر هستیم و در حال تبدیل حداکثر فشار دشمن به حداکثر خواهش هستیم.

صاحب‌خبر -
  به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین روز از بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولان سپاه با بیان اینکه امروز حتی نسبت به سال گذشته احساس عزت و سرافرازی بیشتری می‌کنیم، گفت: خداوند متعال به امام حکیم و فرزانه انقلاب ما آبرویی جهانی بخشیده است و این حقیقت را می‌توان از ماجرا‌هایی که بر ما گذشت دریابیم.
 
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برای جلوگیری از جنگ باید ظرفیت غلبه بر جنگ پیدا کنیم و این استراتژی ماست، گفت: ما در جهات مختلف با همه قدرت استکبار درگیر هستیم و در حال تبدیل حداکثر فشار دشمن به حداکثر خواهش هستیم.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان ما افسرده و پژمرده و مستاصل هستند، گفت: بسیاری از دستاوردهایمان را نمی‌توانیم به زبان بیاوریم و فرماندهان ما از بیان آنها معذورند، اما به طور قطع این مجاهدت‌ها نزد خداوند متعال محفوظ است.
بیشتر بخوانید: سپاه هیمنه بزرگترین ارتش دنیا را شکست/ امروز حصارها در برابر اراده سپاه کارایی ندارد 
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هیچ گوهر گرانقدری در عالم به خودی خود به دست نمی‌آید، تصریح کرد: امروز رزمندگان ما در نیروی زمینی سپاه بر فراز قله‌ها با چشمان تیزبین از امنیت ملت ایران صیانت می‌کنند؛ دریادلان ما عزتی بی مثال را برای اسلام، مسلمانان و نظام مقدس جمهوری اسلامی آفریده‌اند؛ نیروی هوافضای ما زبان و دستان دشمنان را قفل زده است.

او افزود: نیروی قدس ما امروز راه سیطره کفار بر مسلمانان را بسته و بسیج محشری را در همراهی و همدلی با مردم به پا کرده است؛ علمای ما نیز دوشادوش مردم در مشکلات و آلام آنان را همراهی می‌کنند.

فرمانده کل سپاه در ادامه با تاکید بر اینکه امروز در جنگ همه جانبه با دشمن قرار داریم، گفت: ما در جهات مختلف با همه قدرت استکبار درگیر هستیم و در حال تبدیل حداکثر فشار دشمن به حداکثر خواهش آنان هستیم، پس همه باید قدرتمندانه ادامه دهیم و در هیچ نقطه‌ای سست نشویم.

اوبا تاکید بر اینکه نیرو‌های ما با فرمان مبارک رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی جنبه نظامی سپاه را تقویت می‌کنند، اظهار کرد: امروز نیروی زمینی ما به سمتی می‌رود که ظرفیت تعقیب مستکبران را در هر نقطه‌ای از منطقه پیدا می‌کند و میدان نبرد آن‌ها دیگر تنها صخره‌های غرب و دشت‌های جنوب نیست.

او افزود: نیروی دریایی ما امروز آماده می‌شود تا قلمرو قدرت دریایی خود را گسترش دهد تا بتواند دشمنان را در دور دست‌ها تعقیب کند، در نیروی هوافضای سپاه نیز دقت، شدت و قدرت سلاح‌های ما آنقدر افزایش می‌یابد تا هر موقعیتی از دشمن را به هر اندازه که بخواهند به آتش بکشد.

فرمانده کل سپاه در ادامه تاکید کرد: ما برای جلوگیری از جنگ باید ظرفیت غلبه بر جنگ پیدا کنیم.

او در ادامه با بیان اینکه این فقط ما نیستیم که پاسدار مردم هستیم، آنها هم پاسدار ما هستند و مصداق بارز این پاسداری را در پاسخ قاطع مردم به استکبار جهانی در پی تروریست خواندن سپاه شاهد بودیم.

فرمانده کل سپاه در پایان تاکید کرد: مردم قاعده انقلابند و رهبری قائمه آن و از اتصال آنها بنای با عظمت این تمدن نوپا مستحکم می‌شود؛ ما در آخرین فراز و گردنه سخت قرار داریم و به طور قطع از این فراز نیز عبور خواهیم کرد، پس محکم و مستحکم گام بردارید.

انتهای پیام/

نظر شما