وی افزود: پس از انجام بررسیهای کامل، علت سانحه مشخص شده که گزارش آن را برای وزیر راه و شهرسازی و دولت هم ارسال کردیم.
فولادی افزود: برخی افراد ناشناس حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ پیچ و پابند ریل را در طول حدود ۵۰ تا ۶۰ متر باز و نقطه خطر ایجاد کردند و همین مسئله باعث خارج شدن قطار از ریل و بروز آن سانحه دردناک شده است.
وی افزود: ریل به وسیله پیچ و پابند به تراورس متصل میشود و اگر این پیچها باز شود به راحتی با یک دیلم میتوان ریل را از خط پایین انداخت و اگر پیچ و پابندهای ریل به هر علت و توسط هرکسی باز شود، محل خطر ایجاد شده و نهایتا منجر به بروز سانحه میشود.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
∎
نظر شما