شناسهٔ خبر: 3563803 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تصويري/ کيف تصاوير حمله کراماتورسک را منتشر کرد

صاحب‌خبر - تهران / واحد مرکزی خبر/ سیاسی 1393/11/22
00:21:03.23
مسئولان اوکراین روز چهارشنبه تصاویری منتشر کردند که مناطقی از شهر کراماتورسک را که روز سه شنبه هدف حملات راکتی قرار گرفت نشان می دهد.
به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر، این تصاویر زخمیان این حمله، آتش سوزی های ناشی از آن، یک خودرو که هدف گلوله قرار گرفته است و نیز تکه های یک بمب را نشان می دهد.
پترو پروشنکو رییس جمهور اوکراین روز سه شنبه در اظهاراتی در پارلمان این کشور گفت جدایی طلبان حملاتی راکتی به کراماتورسک در فاصله پنجاه کیلومتری «یا سی مایلی» جبهه درگیری نیروهای ارتش اوکراین و شبه نظامیان طرفدار روسیه صورت داده اند. دراین حمله نخست یک مرکز فرماندهی نظامی در منطقه هدف قرار گرفته است و سپس مناطق مسکونی هدف قرار گرفته است.
شبه نظامیان طرفدار روسیه دست داشتن در این حمله را رد می کنند و می گویند این یک اقدام تحریک آمیز توسط مسئولان اوکراینی است.
کراماتورسک تا ماه ژوئیه جبهه اصلی درگیری شبه نظامیان و نیروهای ارتش اوکراین بود با این حال پس از آن شبه نظامیان عقب نشینی کردند.
مسئولان محلی اعلام کرده اند در پی حمله به کراماتورسک دوازده نفر کشته و شصت و چهار نفر زخمی شده اند که بیست و نه تن از آنها غیرنظامی هستند.
00:22:08.23

نظر شما