شناسهٔ خبر: 35637727 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

آهنگ های محسن ابراهیم زاده

سرپرست نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، به دنبال ابلاغ قیمت‌های جدید نان در شهر تهران، از طرح نظارتی ۱۵ روزه این سازمان بر قیمت نان در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر - محسن ابراهیم زاده از محبوبترین خوانندگان نسل جدید پاپ ایران میباشد. محسن برخلاف قیافه خود که بسیار جوان نشان داده میشود در واقع متولد شهریور 66 میباشد که وی را به یکی از خوانندگان محبوب بالای 30 سال تبدیل میکند.
 

محسن ابراهیم زاده که همه وی را یکی از خوانندگان مشابه به مرتضی پاشایی میدانند با مهدی کورد همکاری میکند و مهدی کورد مدیر برنامه های وی نیز است. مهدی کورد سالها پیش در کنار مرتضی پاشایی دیده میشد.

ابراهیم زاده برخلاف اکثر خوانندگان کشور، استعداد خود را در تلاوت قران نشان داد و بعد از پرورش استعداد صدای خود رفته رفته به عرصه موسیقی وارد شد. محسن ابراهیم زاده که وی را اکثرا این روز ها با آهنگ دونه دونه میشناسند علاوه بر ملودی ها و شعر های زیبا جزو اقلیت خواننده های کشور است که صدای زیبایی نیز دارد و میتوان اذعان کرد که صدای وی واقعی بوده و جزو خوانندگان دستگاهی نیست.

یکی از بزرگترین افتخارات محسن ابراهیم زاده اجرای وی در مقابل 80 هزارنفر میباشد. در آبان سال 97 محسن ابراهیم زاده در بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما در ورزشگاه آزادی تهران در مقابل بیش از 80 هزار نفر آهنگ دونه دونه و چند آهنگ دیگر خود را اجرا کرد که فرصت چنین اجرا هایی نصیب کمتر خواننده ای در ایران میشود.

آهنگ های محسن ابراهیم زاده در شیراز سانگ
 

نظر شما