شناسهٔ خبر: 35584548 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ساختمان اداری بنیاد شهید کلاله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: ساختمان اداری نیمه کاره کلاله با اعتبار 500 میلیون تومان دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

اسرافیل وزیری امروز در بازدید از روند ساخت ساختمان اداری این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: ساختمان اداری نیمه کاره شهرستان کلاله بعد از 18 سال بلاتکلیفی با 135 مترمربع زیربنا و 500 میلیون تومان اعتبار با همکاری مجمع خیرین شهرستان در حال ساخت است و پیش‌بینی می‌شود در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

وی درباره پروژه مجتمع توانبخشی جانبازان گلستان افزود: این پروژه سال‎های گذشته کلنگ‎زنی شد و به خاطر کمبود اعتبارات رها شده بود که در سفر اخیر رئیس جمهوری به گلستان ردیف اعتبار 10 میلیارد تومانی در نظر گرفته شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان تصریح کرد: این پروژه به وسعت 8 هزار مترمربع دارای استخر درمانی، فیزیوتراپی، سالن، محل اسکان و دیگر امکانات و تجهیزات مورد نظر بوده و قرار است 50 درصد اعتبارات امسال و 50 درصد دیگر سال آینده تخصیص یابد تا به بهره‎برداری برسد.

وی درباره ساختمان اداری بنیاد شهید شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: زمین این ساختمان خریداری و پروانه ساخت آن اخذ شده و به زودی عملیات شروع ساخت آن کلنگ‎زنی می‎شود.

وزیری با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت‎ها و ایثارگری‎های رزمندکان و شهدای انقلاب اسلامی است که امروز ما در مقابل آنها وظیفه سنگینی داریم.

وی افزود: در ایام و همه ایام و مناسبت‎ها دیدار از خانواده شهدا و غبارروبی مزار آنها جز برنامه‎های اصلی بوده ضمن اینکه در طول سال حداقل یک بار از همه خانواده جانبازان، ایثارگران و شهدا دیدار و دلجویی می‎شود.

انتهای پیام/83002/

نظر شما